آرشیو دوشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۹۳۱۴
اجتماعی
۱۰

خبر

قاضی حیدری: محکومیت یک جاسوس به هفت سال حبس قطعی محکوم شد

قاضی حیدری از صدور رای قطعی شخصی که بر ای بیگانگان جاسوسی می کرد خبر داد و گفت: این فرد با صدور رای دادگاه تجدیدنظر به هفت سال حبس قطعی محکوم شد. قاضی حیدری معاون دادستان مشهد در گفت وگو با میزان از صدور رای قطعی شخصی که بر ای بیگانگان جاسوسی می کرد، خبر داد.وی در تشریح این خبر گفت: این فرد با صدور دستورات ویژه قضائی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد و با صدور رای دادگاه تجدیدنظر به هفت سال حبس قطعی محکوم شد.معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی ادامه داد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) این فرد میانسال که در رفت و آمد با یکی از کشور های همسایه درحال جاسوسی برای یکی از کشور های متخاصم جمهوری اسلامی بود؛ دستگیر شد.

تولیدکنندگان دستمال کاغذی و پوشک به رئیس جمهور نامه نوشتند

تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به عملکرد شرکت وابسته به هلدینگ ترکیه ای در بازار ایران شدند.به گزارش تسنیم، درنامه شرکت های تولیدکننده محصولات سلولزی و بهداشتی به رئیس جمهور آمده است: عملکرد شرکت پارس حیات ساغلیک ارونلری وابسته به هلدینگ حیات کیمیا مستقر در ترکیه که برندهای پوشک مولفیکس، نوار بهداشتی مولپد، دستمال کاغذی پاپیا و تنو را تولید می کند باعث بروز نارضایتی در میان تولیدکنندگان داخلی و همچنین مردم شده است.

آرای محکومیت 12 کارمند گمرک بوشهر صادر شد

رای قطعی پرونده تخلفات سال 95 کارکنان گمرک بوشهر منتشر شد، بر این اساس متهم ردیف اول به 5 سال حبس، 74 ضربه شلاق، جزای نقدی معادل مال ماخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.به گزارش تسنیم، متهم ردیف اول پرونده تخلفات گمرک بوشهر متهم به اخذ رشوه به مبلغ یک میلیارد و 318 میلیون تومان بود. وی به 5 سال حبس، 74 ضربه شلاق، جزای نقدی معادل مال ماخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.تحمل سه سال حبس و 74 ضربه شلاق و جزای نقدی معادل مال ماخوذه و انفصال از خدمات دولتی به مدت سه سال حکم ردیف دوم این پرونده است. اتهام متهم ردیف دوم پرونده رشا و ارتشاء گمرک بوشهر اخذ رشوه به مبلغ یک میلیارد و 50 تومان بود که با رعایت مقررات تخفیف حکم آن صادر شد.