آرشیو یکشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۳
سینمای جهان
۱۲

جان سختی جدید ویلیس

ششمین قسمت اکشن دلهره آور جان سخت در راه است. این فیلم با نام «جان سخت: مککلین» جلوی دوربین می رود. قبل از این گفته می شد نام فیلم «جان سخت: سال اول» خواهد بود. اما ظاهرا تهیه کنندگان این اکشن موفق به این نتیجه رسیدند که از نام کاراکتر مرکزی فیلم در نام آن استفاده کنند.

این مجموعه فیلم در باره تلاش های جان مککلین پلیس وظیفه شناس و سرسخت نیویورکی، برای مقابله با نیروهایی است که امنیت جامعه را به خطر می اندازند. تهیه کنندگان فیلم علت انتخاب نام کاراکتر فیلم برای حضور در نام فیلم را، اهمیت دادن بیشتر به این شخصیت اعلام کرده اند. آنها می گویند با این کار تماشاگران متوجه این نکته می شوند که روی این کاراکتر سرمایه گذاری بسیار زیادی شده است.

فیلمنامه قسمت ششم ماه قبل آماده شد و قرار است لن وایزمن آنرا کارگردانی کند. هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری اعلام نشده است. اما منابع نزدیک به کمپانی فوکس قرن بیستم می گویند کلید آن تا قبل از شروع فصل زمستان سال جاری میلادی زده خواهد شد. جان مک تیرنان کارگردان دو قسمت اول و دوم فیلم، به عنوان مشاور کارگردان با قسمت جدید همکاری دارد.

بروس ویلیس هم این روزها در حال آماده کردن خود برای بازی درنقش جان مککلین است. به احتمال زیاد، فیلم برای نمایش عمومی در تابستان سال آینده میلادی آماده می شود.