آرشیو یکشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۳
ورزش
۱۷

فتحی سرپرست استقلال در آستانه بازی السد

می خواهیم یقه این تیم را بگیریم

استقلال تهران با شکست 3 بر یک در دیدار رفت مقابل السد، شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ندارد ولی با این حال ناامید نیست. این را امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال هم می گوید. او در این باره توضیح می دهد: «به حق همین شب های عزیز و با یاری خداوند و با توسل به امام حسین (ع) ان شاءا... بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و با یک پیروزی خوب به مرحله بعد صعود کنیم. این خواسته قلبی من و همه طرفداران تیم استقلال است.

ما می خواهیم یقه السد را بگیریم و به همه هواداران، کارشناسان و فوتبالی ها ثابت کنیم شکست در بازی رفت مقابل السد فقط یک اتفاق بود و باز هم تاکید می کنم آن باخت یک اتفاق نادر بود و البته این را هم بگویم که شکست دادن السد در خانه خودش کار سخت اما ممکن است. می شود ما السد را ببریم و امیدوارم با همت بازیکنان به این مهم برسیم. من هم از اعتبار باشگاه استقلال بازیکنان را شارژ خواهم کرد و امیدوارم آنها بتوانند السد را شکست داده و صعود کنند و مطمئن باشند باشگاه از زحمات آنها تقدیر خواهد کرد.»

آیا استقلال می تواند کام بک کند؟ فتحی پاسخ می دهد: «من خیلی خرافاتی نیستم و به قول خیلی از دوستان چون سه بار COME BACK کردیم نمی خواهم بگویم حتما این کار را می کنیم ولی فوتبال به جذابیت هایش است و همیشه اتفاقاتی در آن رخ می دهد که هیچکس نمی تواند آن را پیش بینی کند. حتی خوش بین ترین هوادار تیم فوتبال السد هم فکر نمی کرد تیمشان در تهران 3 بر یک استقلال را شکست بدهد. مگر کسی فکر می کرد مراکش با آن همه ستاره در جام جهانی به ما ببازد و ما آنها را ببریم؟ یا چه کسی فکر می کرد اسپانیا ایران را به سختی ببرد یا پرتغال با ستاره هایش با ما مساوی کند؟ ما همه تلاش مان را انجام می دهیم و با غیرت و تعصب و روحیه خوب به مصاف حریف می رویم. خودم هم در کنار تیم هستم و امیدوارم یک نتیجه رویایی برای ما رقم بخورد.»