آرشیو سه‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۳۲۴۱
سیاست
۳

الو شرق 88640260

پیامک: 30004699

تفریح با کدام پول: تابستان روزهای پایانی اش را سپری می کند. ما به علت گرانی، نداشتن وسیله نقلیه شخصی و بدهکاری و پایین بودن حقوق و تاخیر در دریافت آن، مسافرت نرفتیم. قابل توجه مدیران، پولداران، بالادستی ها و آقازاده های خودروسوار!

یک مخاطب

توزیع غذای گرم: موسسه طلوع بی نشان ها هر هفته سه شنبه شب ها، یک وعده غذای گرم بین کارتن خواب ها و معتادان توزیع می کنند. یکی از بهبودیافتگان بر این عقیده است: معتادان یا کارتن خواب ها، در محل هایی که به اصطلاح زندگی می کنند و حریم شخصی شان محسوب می شود، نباید از آنان عکس و فیلم گرفت. این کار باعث می شود اعتمادشان از مردم سلب شود!

توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم: تلاشگران جمعیت طلوع بی نشان ها، با هدف کمک به دانش آموزان محروم، با خرید کیف و لوازم التحریر، قبل از بازگشایی مدارس، می خواهند آنها را توزیع کنند. جادارد از اینکه عده ای تلاشگران در چنین مرکزی به فکر ترک اعتیاد معتادان و ساماندهی کارتن خواب ها و معتادان و رسیدگی به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست هستند، به آنها خسته نباشید بگوییم و برایشان آرزوی سلامتی کنیم.

ایران فقط تهران نیست! بی کاری و مشکلات اقتصادی باعث شده است عده ای از جوانان بی کار و کارگران، تهران را برای کار و زندگی انتخاب کنند؛ در حالی که مسئولان باید برای رفع مشکل بی کاری در شهرستان ها چاره اندیشی کنند؛ زیرا ایران فقط تهران نیست!

علی از تهران

حقوق کارگران را افزایش دهند: گرانی بیش از حد باعث کاهش قدرت خرید مردم به ویژه کارگران شده است. پیشنهاد می شود حقوق آنان را افزایش دهند و نگذارند کمر کارگران بیش از این زیر بار گرانی له شود!

از کارگران چاپخانه

چرا کرایه رفت و برگشت متفاوت است؟ پنجشنبه، 15 شهریور، از تهران به مقصد پردیس اسنپ درخواست کردیم، 33 هزار تومان شد؛ اما در بازگشت از پردیس 25 هزار تومان! علت تفاوت کرایه ها چیست؟

رضا. ع