آرشیو دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۸
سینما
۱۱

آخرین وضعیت پخش دربی در سینماها

سخنگوی کارگروه اکران درباره احتمال پخش مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و استقلال در سالن های سینما توضیح داد. به گزارش ایلنا، هشتاد و هشتمین مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و استقلال که به دربی معروف است، روز پنجشنبه (5 مهر) برگزار می شود و احتمال پخش آن در سالن های سینما وجود دارد.

غلامرضا فرجی (سخنگوی کارگروه اکران) درباره انتشار برخی اخبار پیرامون پخش مسابقه استقلال و پرسپولیس در سینماها گفت: هیچ درخواستی از سوی سینماداران برای پخش این مسابقه در سالن های سینما واصل نشده و تصمیمی درباره آن گرفته نشده است.

او ادامه داد: طبیعی است اگر سالن های سینما درخواستی در این زمینه داشته باشند آن را باید به کارگروه اکران ارائه کنند و ما در جلسه امروز (2 مهر) آن درخواست را بررسی و درباره آن تصمیم گیری می کنیم. فرجی همچنین درباره اکران فیلم های کمدی در ماه محرم گفت: براساس آیین نامه کارگروه اکران، نمایش فیلم های کمدی در ایام عزاداری ممنوع است و بر همین اساس اکران و نمایش فیلم های کمدی را از ابتدای محرم ممنوع کردیم.

او ادامه داد: با توجه به پایان دهه اول محرم فیلم های کمدی می توانند از روز چهارشنبه (4 مهر) در سینماهای سراسر کشور اکران شوند.