آرشیو چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۱۰
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* ان شاءالله چنان سیلی محکمی بر گوش آل سعود و امارات نواخته شود که خود و اربابانشان تا زنده اند جرات حتی فکر کردن به تکرار چنین جنایاتی را به خود راه ندهند.

61960915

* تنها پاسخ التیام بخش زخم خوزستان عزیز برخورد عبرت آموز با آل سعود است. اعدام چند تروریست جانی در مقابل تحرکات خبیثانه دولت وهابی عربستان به نمایندگی از آمریکا و رژیم صهیونیستی بازدارنده نخواهد بود.

نیک نام از قم

* حوادث تلخی که برای کشور به وجود می آید نتیجه کوتاه آمدن این دولت در مقابل آمریکا و انفعال های بی شمار آن است. افرادی از همین تروریست ها خیلی راحت به سفارتخانه های ما حمله می کنند و کشور میزبان گاه حتی از آنان حمایت می کند. تنها راه، داشتن رویکرد انقلابی است که این دولت با آن بیگانه بوده است.

30060919 و 00490911

* امروز تروریست ها تنها با حمله مسلحانه به جنگ با ملت ایران نیامده اند. تروریست های اقتصادی، فرهنگی و… امروزه با نقشه همان حامیان غربی و منطقه ای تمام اقشار جامعه را آماج تیرهای خود قرار داده اند. باید آماده نبردی سرنوشت ساز در همه عرصه ها با شکل های مختلف تروریسم غرب بود.

94520912

* من سرباز وظیفه و مدافع امنیت در کشورم هستم، خواستم از این ستون در روزنامه کیهان به تمام سربازان ایران اسلامی شهادت برادرانم در اهواز را تسلیت بگویم و قول شرف بدهم انتقام خون شان را خواهیم گرفت.

سرباز وظیفه کمالی

* امیدوارم روزی فرا رسد که دولتمردان ما شرط ورود اروپایی ها به بازار ایران را اخراج انواع و اقسام تروریست های ضدایرانی (منافقین، تجزیه طلبان و…) از این کشورها عنوان نمایند.

دشتی

* رسانه های ضدانقلاب ابتدا حمله تروریستی را مرتبط با گروه تروریستی الاحوازیه و داعش دانستند و با تروریست ها مصاحبه های پیروزمندانه انجام دادند اما ناگهان با چرخشی سریع سعی کردند انگشت اتهام را به سمت نظام اسلامی نشانه بروند! سردرگمی در رسانه های ضدانقلاب و حامی تروریست در این مورد کاملا پیدا است.

7472021

* برای بنده و خیلی های دیگر سوال شده چرا خانم ها مولاوردی و ابتکار جنایت تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز را محکوم نکرده و به خانواده شهدای این حادثه پیام تسلیت ارسال نکردند. آیا از نظر آنان خانواده های داغدار ایرانی به اندازه چند جاسوس مورد حمایت آنان ارزش همدردی نداشتند؟

95900914

* یکی از خوانندگان روزنامه ازطریق این ستون مردمی درباره رمز اشتراک نظر و همسویی روزنامه های زنجیره ای با شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب در عدم پوشش خبری هزاران مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین به ویژه مراسم های باشکوه شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور سوال کرده بود. عرض می کنم رمز اشتراک این جماعت ضدانقلاب داخل و خارج در دو چیز است اول حرام خواری دوم بردگی غرب و آمریکا.

حسنی

* آن کسانی که در داخل کشور شب و روز به بزک کردن چهره آمریکا و تجویز مذاکره با این عفریت شوم مشغول هستند در حادثه تروریستی اخیر در شهر اهواز که زن و بچه مردم را به خاک و خون کشیدند چه دارند بگویند؟

95900914

* خدا را شاکریم که رئیس جمهور پس از بهره برداری تبلیغاتی از مخالفت با مجاهدان عرصه صنایع موشکی در ایام تبلیغات انتخاباتی، بالاخره گفت حالا قدر موشک هایمان را می دانیم!

84550912

* دیپلماسی منفعل و دچار رخوت این دولت به جایی رسیده که فلان مسئول آمریکایی به خودش اجازه می دهد که رئیس جمهور کشورمان را خونخوار خطاب کند! امیدواریم آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در سازمان ملل جواب این توهین ها را بدهد و عزت کشور را حفظ کند.

53640912

* گویا بعد از برجام، حالا تمام مشکلات دولت و مجلس قرار است با تصویب FATF حل شود! آیا واقعا مسئولان امر این قدر از موضوع روشن عدم اراده برخورد با تروریست های واقعی از سوی کشورهای اروپایی بی خبرند؟ آیا در دنیا فقط این ایران است که باید خود را به این قرارداد پایبند کند و به خودتحریمی در جبهه مقاومت رسمیت بخشد؟

شکیبا

* پیشنهاد می کنم برای بازسازی شهرهای سوریه هر یک از استان های کشور مسئولیت بازسازی قسمتی از آن را برعهده بگیرد، از نیروی کار گرفته تا سرمایه گذاری و ساخت و ساز و… می تواند نفع بزرگی را عاید کشورمان کند. تقسیم کار در بازسازی سوریه باید از ایران آغاز شود نه کشورهای حامی تروریسم جهانی.

0129021

* در اردبیل که قطب کشاورزی است چرا باید سیب زمینی که از دست کشاورز زحمتکش خارج شده به قیمت 4 هزار تومان به فروش برسد و گوشت گوسفند به بالای 70 هزار تومان برسد و…؟ همه اینها نشانه ضعف مدیریت دولت و صادرات بی رویه و نبود نظارت است. چون گوجه فرنگی و سیب زمینی چه ارتباطی با نوسانات مصنوعی قیمت ارز می تواند داشته باشد.

علی محمدی- اردبیل و صفر افتخاری

* نفرین بر آن دولتمردانی که با سوءمدیریت خود کاری کردند که در طول چند روز قیمت ها چند برابر افزایش پیدا بکند و پایین هم نیاید. دستمال کاغذی که در داخل تولید می شود چرا باید در طول یک هفته قیمت آن چهار برابر شود؟

02200935

* افزایش هر روزه قیمت کالاهای خوراکی و پوشاکی تولیدی داخل چه ارتباطی با افزایش قیمت ارز و سکه دارد؟ آیا به قول رئیس جمهور اینها از مشکل مدیریت دولت نیست که از دولت قبل ایراد می گرفتند؟! واقعا اگر قادر نیستند صادقانه اعلام و استعفا دهند تا یک مدیر جهادی کار را به دست بگیرد… برخی مردم در تامین حداقل قوت خود با این بی تدبیری ها درمانده اند!

67650912 و احمدزاده

* درباره شوخی سبک و دور از ادب و از سر سیری وزیر بهداشت با پیرمرد خراسانی می خواهم بگویم چقدر خوب می شد علم ایشان مزین به ادب و مروت بود.

92840912

* قیمت شیر خشک 50 هزار تومان شده. مدتی است به جای شیر خشک آب قند به فرزند یک ساله و نیمه ام می خورانم. خداوند از تقصیر و کوتاهی دولتمردان نخواهد گذشت چرا که نمی خواهند کار بکنند.

96430916

* فکرش را بکنید اگر در این چند سال یک مدیر انقلابی مثل سردار سلیمانی بر سر کار می آمد و اداره اجرائی کشور را به عهده داشت چه پیشرفت هایی که نمی کردیم.

12890912

* هیئت دولت برای زلزله زده های کوهبنان کرمان و بر اثر گرانی آهن و مصالح ساختمانی، وام زلزله زدگان را افزایش داد و ما یک ماه است که منتظریم که دولت ابلاغ کند ولی خبری نیست! زمستان در پیش است و زندگی در کانکس بسیار سخت است. زمستان سال گذشته را تجربه کردیم… لطفا مسئولان دولتی تدبیری کنند.

23660913

* چرا سایت ثبت نام خرید تراکتور بسته است؟ و چرا یک کشاورز برای خرید این وسیله ضروری کشاورزی، وام 18 درصدی باید بگیرد؟! از رئیس جمهور درخواست می شود فکری به حال کشاورزان بکند و دغدغه آنها را برطرف سازد؟!

67600915

* برای اعتراض به نمرات کنکور باید وارد سامانه سنجش شد و بعد از عضویت اعتراض خود را ثبت کرد اما جالب اینکه مشخصات فرد متقاضی با هیچ فونتی در سامانه ثبت نمی شود! کارشناسان سایت سنجش هم چند روزی است که به جای دادن پاسخ، سکوت کرده اند! از مسئولین امر تقاضای رسیدگی دارم.

34080912