آرشیو چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۹۲
سیاست
۲

خبر

احتمال تغییر قریب الوقوع 6 وزیر

همزمان با حضور حسن روحانی، رییس جمهور در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل و در شرایطی که زمزمه هایی از استیضاح برخی وزرای کابینه در کنار برخی شنیده ها در مورد استعفای بعضی از وزرا در روزهای گذشته به گوش رسیده است، حال برخی نمایندگان از احتمال تغییر 6 وزیر کابینه دولت دوازدهم پس از بازگشت رییس جمهوری از سفر نیویورک خبر داده اند. تابناک روز گذشته در حاشیه یک گفت وگو با شهباز حسن پوربیگلری، نماینده سیرجان در مجلس نوشت: به گفته برخی نمایندگان گویا قرار است پس از بازگشت رییس جمهور از نیویورک، تغییرات کلانی در کابینه رخ دهد و شنیده ها نیز حکایت از تغییر 5 تا 7 نفر از وزرای دولت دارد. بنابر شنیده ها، دامنه تغییرات این بار به قدری زیاد است که علاوه بر وزرای اقتصادی، برخی وزارتخانه های غیراقتصادی را نیز شامل می شود، به گونه ای که طبق اظهارات نمایندگان، احتمال تغییر وزیر آموزش و پرورش، علوم و حتی وزیر دادگستری نیز وجود دارد.

استیضاح آخوندی به کمیسیون ارجاع شد

محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس از ارجاع طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از هیات رییسه مجلس به کمیسیون عمران جهت بررسی خبر داد.

به گزارش مهر: وی ادامه داد: در حال حاضر این استیضاح 50 امضا دارد. رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در میان متقاضیان استیضاح آخوندی، همه جریان های سیاسی درون مجلس حضور دارند.