آرشیو پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۱۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کلاهبرداری 245 میلیاردی از 4000 نفر

طلافروش متواری تهرانپارس دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار متواری خبر داد که پس از دریافت بیش از 245 میلیارد تومان متواری شده بودبه گزارش فارس، سردار علیرضا لطفی اظهار داشت: پرونده ای از اواخر شهریور ماه سال جاری به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس - خیابان فرجام پس از دریافت بیش از 245 میلیارد تومان از بیش از چهار هزار نفر از شهروندان متواری شده بود.

لطفی افزود: در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که متهم پرونده به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهیانه اقدام به دریافت پول از مالباختگان کرده و در مجموع با تحصیل بیش از 245 میلیارد تومان متواری شده است.

وی ادامه داد: مالباختگان مبالغ مختلفی را به متهم پرداخت کرده به گونه ای که حتی مالباخته ای در شکایت خود عنوان داشته است که به واسطه اطمینانی که به متهم داشته بیش از چهار میلیارد تومان پول به وی پرداخت کرده است. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری این متهم انجام شد و سرانجام متهم پرونده در مورخه سوم مهرماه جاری دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. سردار لطفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.