آرشیو یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۹۵
ورزش
۱۵

کوتاه از جهان ورزش

تیم ترابوزان اسپور ترکیه با دو ملی پوش خود موفق شد بازی 2 بر 0 باخته مقابل قاسم پاشا را به پیروزی 4 بر 2 تبدیل کند و به رده چهارم سوپرلیگ ترکیه برسد.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی و اعضای کادر فنی دیروز پس از اتمام کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای آموزش آخرین قوانین و مقررات حاکم بر برگزاری مسابقات جام ملت ها امکانات موجود در کمپ های تمرینی امارات را بررسی کردند.

جی جی بوفون، گلر افسانه ای ایتالیا که تابستان امسال با جدایی از یوونتوس به پی اس جی پیوست در مورد شرایط حال حاضر آتزوری به گاتزتا دلو اسپورت گفت: واقعیت این است که در مقایسه با نسلی که سال 2006 قهرمان جهان شد، این ایتالیا تنها یک استعداد واقعی در اختیار دارد و آن هم وراتی است.

پاره شدن رباط صلیبی حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس که در جریان دیدار با استقلال دچار مصدومیت شده بود، بعد از بررسی پزشکی تایید شد تا این بازیکن چندین ماه از میادین دور باشد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی اعلام کرد برخی از روسای بازنشسته فدراسیون های ورزشی برای کناره گیری اعلام آمادگی کرده اند.

کریستیانو رونالدو در یک لایو اینستاگرامی هم به مودریچ تبریک گفت و هم گل خود به یووه را بهترین گل سال دانست. او در مورد جایزه پوشکاش که به صلاح رسید گفت: بهتر است که باهم صادق باشیم. گل من از گل محمد صلاح بهتر بود.

جواد محمدپور، یکی از جانبازان دفاع مقدس که سال ها هوادار باشگاه تراکتورسازی بود در جریان دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان و پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم تبریزی، دچار حمله قلبی شد و در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.