آرشیو سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۹۷
جامعه
۱۳

الو? اعتماد

چرا مشکل حادثه دیدگان اسلامشهری حل نمی شود؟

من از شهروندان اسلامشهر هستم. در تاریخ 28دی1396 و براثر انفجار لوله گاز 185 خانوار آسیب دیدند. در این حادثه تعدادی از مردم هم آسیب دیدند. خانه های شان آتش گرفت و خودروهای شان سوخت. دست کم 16 خودرو در این حادثه آسیب دید که کارشناسان بین 5 تا 15 میلیون تومان برای آنها خسارت تعیین کردند. اما از آن زمان تاکنون 3 نهاد که باید مشکل مردم را حل می کردند عملا با اعتراض های شان به نظرات کارشناسی مشکل را مضاعف کرده اند. شرکت آب و فاضلاب، شرکت گاز و شهرداری به همراه پیمانکاران شان مرتب به احکام و نظرات کارشناسی اعتراض می کنند و همین موجب شده است تا پرداخت خسارت مردم به تعویق بیفتد. الان از آقای حضرتی نماینده مردم تقاضا داریم تا این موضوع را که موضوع موکلان خودش هم هست پیگیری کند. اگر می توانید در روزنامه آن را بنویسید، بنویسید شاید مسوولان اجرایی تکانی به خود بدهند و این مشکل را حل کنند. اگر هم امکان دارد آقای حضرتی به عنوان نماینده مردم استان تهران به این موضوع وارد شود و آن را پیگیری کند.

09120005161

یکی از شهروندان زنی دارای معلولیت است برای پیگیری مشکل خود به تهران آمده بود تا نماینده شهر خودشان را ببیند. اما با وجود آنکه تعطیلات مجلس شورای اسلامی تمام شده بود از نماینده شهرشان خبری نتوانست بگیرد. این زن که صاحب فرزند هم هست و مشکلات متعددی دارد چندبار در محل مجلس شورای اسلامی حاضر شد و گفتند نماینده در مجلس نیست. وقتی پیگیری کردیم متوجه شدیم که نماینده به شمال رفته و هنوز به تهران بازنگشته است. مشکل از آنجا بیشتر شد که هرچه تلاش کردیم از طریق تماس تلفنی به موبایل او با ایشان هماهنگ شویم به هیچ عنوان پاسخگو نبود. در نهایت از طریق یکی از بستگانش تقاضا را مطرح کردیم. با این حال هنوز نتوانسته ایم از نماینده محترم چابهار وقتی بگیریم.

09150001552

حتما خبر فروش هویت در سایت دیوار را دیده اید. همان هایی که شماره ملی و کارت ملی خود را قیمت گذاشته اند تا آنها که می خواهند در ثبت نام ایران خودرو شرکت کنند از آن استفاده کنند. به نظرم روزنامه اعتماد در این باره و چرایی این کار مردم گزارشی تهیه کند. آیا واقعا ما باید از همه چیز خود بگذریم به قیمت به دست آوردن چند میلیون تومان پول؟ البته شاید یک نفر هم پیدا شود که مشکل داشته باشد اما مساله این است که مردم رفتارهای عجیب و غریبی بروز می دهند. شاید بهتر است کمی هم ما به خودمان و ارزش خودمان فکر کنیم.

09120006231