آرشیو پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۱۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* امیدواریم دیپلمات ها و دولتمردان هم با تاسی از اقدام مقتدرانه سپاه و مورد اصابت قرار دادن مقر تروریست ها اراده کنند و اتاق خزانه داری آمریکا را که به اتاق جنگ تبدیل شده با تدابیر انقلابی روی سرشان خراب کنند.

6991—0918 و 1936—0913

* درود و رحمت خداوند بر فرزندان ولایت که با سرکوب دشمن بار دیگر عزت آفریدند. امیدواریم افراد منفعل در دولت روحیه بگیرند و به جای عزت فروشی و خلق حماسه، دشمنان را از خود ناامید سازند.

نیک نام از قم

* گرانی ارز اگرچه تلخ و التهاب آور بود اما می تواند خلاهای موجود در اقتصاد را در هنگام تشدید تحریم های دشمن مشخص کند تا نقاط ضعف را ایمن سازی کنیم. این شبیه سازی ناخواسته تشدید و تحریم های ضد بشری آمریکا بر علیه ملت ایران می تواند فرصت لازم را برای واکسینه کردن جامعه برای کاهش فشارها فراهم آورد. حتی می توان نتیجه گرفت که جامعه چگونه می تواند آمادگی لازم را برای اصلاح الگوی مصرف کسب کند.

7472—021

* از صمیم قلب دعاگوی عزیزان رزمنده هستم که انتقام شهدای اهواز را از جنایتکاران گرفتند.

رحیمی خواهر 2 شهید و یک جانباز

* همه ملت بجز گردانندگان روزنامه های زنجیره ای از شلیک موشک توسط سپاه به مقر تروریست های داعش در سوریه و گرفتن انتقام شهدای حادثه تروریستی اهواز خوشحال شدند و احساس عزت کردند ولی این جماعت حتی حاضر به پوشش خبری این حرکت نشدند.

9020—0935

* سپاه با موشک های خود پیام بزرگ امام خمینی(ره) را به همه یادآوری کرد که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

7215—0915

* آمریکایی ها که دشمن نظام و انقلاب هستند اعلام کرده اند موشک های سپاه پاسداران در فاصله سه مایلی محل استقرار نظامیانشان اصابت کرده ولی وطن فروش های داخل کشور گفته اند این موشک ها در زمین های کشاورزان کرمانشاه پایین آمده اند. بنویسید خباثت و بی وطنی هم حدی دارد.

0049—0911

* پس از سیلی محکم سپاه به تروریست ها، صدور حکم اعدام مفسدین اقتصادی و تعویق FATF کاهش حدود 50 درصدی قیمت ارز را شاهدیم. از دستگاه قضایی انتظار می رود ان شاءا… این روند برخورد با مفسدین را با شدت بیشتر ادامه دهند تا شاهد آرامش و امنیت اقتصادی در جامعه باشیم.

طاهری

* فضای مجازی به ویژه تلگرام بی در و پیکر شده و منافقین و ضدانقلاب خیلی راحت جولان می دهند و در اقتصاد و فرهنگ و امنیت اخلال می کنند. دولتمردان خودشان را به خواب نزنند.

9087—0901

* واقعا ساده اندیشی است که کسی کاهش نرخ ارز از 20 هزار تومان به 12 هزار تومان را ارزان شدن دلار بداند. ولی دولت با ملت کاری کرده که مردم از اینکه قیمت دلار 12 هزار تومان می باشد خدا را شکر می کنند!

بیگ زاده

* چرا وزارت امور خارجه تذکر جدی به اروپایی ها نمی دهد؟ تبلیغات بعضا بسیار خصمانه رسانه های اروپا (و نه فقط بی بی سی) بر علیه ملت ایران در طی شبانه روز ادامه دارد.

6719—021

* چرا حال که شاهد سقوط یک باره 40-50- درصدی قیمت دلار هستیم تازه پلیس به 15 سایت در فضای مجازی که با دلار بازی می کردند هشدار می دهد؟! آیا کار این قبیل افراد کمتر از تروریست ها بوده است؟

7148—0912

* مخالفت اکثریت نمایندگان با شفافیت رای در مجلس نشان از نوعی دوگانگی بین گفتار و رفتارشان دارد.

0692—0910

* مجالس روضه امام حسین (ع) امسال پرشورتر از هر سال برگزار شد. بنویسید؛

مدعی خواست که از بن بکند ریشه ما / غافل از آن که خدا هست در اندیشه ما.

0452—0912

* آخوندی گفته «همان روزی که برجام تصویب شد سیاستمداران ما می دانستند که گام بعدی پیوستن به FATF است با این بهانه واهی که این تنها راهی است که بتوانیم به بانک های جهانی متصل شویم! یعنی آن شخص که می گفت روز اجرای برجام تمامی تحریم ها از جمله بانکی و هسته ای بالمره لغو می شود دروغ می گفت؟

1758—0935

* ریزش قیمت ارز و سکه در بازار آزاد قربانیان بسیاری را خواهد گرفت، همانانی که به توصیه کارشناس بی اهمیت بودند و در جهت سرمایه گذاری در این بازار پرنوسان و دشمن معیشت همنوعان شان قدم گذاشتند.

0702—021

* با این گرانی 4 برابری بسیاری از اجناس دولت با افزایش 10-15 درصدی به حقوق ها در ابتدای سال، نمی خواهد به تامین مایحتاج حقوق بگیران یا افزایش حقوق آنها اقدام کند؟ مجلس چرا ساکت است؟ آقایان آیا می توانند با مستمری های 400 هزار تومانی، حقوق بازنشستگان یک میلیون و دو میلیونی با این وضعیت زندگی خود را اداره کنند؟! متاسفانه هیچ نظارتی هم نیست و هر کس هر طور که دلش بخواهد به عرضه مواد با هر قیمت اقدام می کند؟!

2805—0916 و 5399—0912

* مراسم راهپیمایی اربعین بزرگ ترین تجمع انسانی در دنیا است، برای باشکوه تر شدن این مراسم دولت باید شرایطی را فراهم آورد که عاشقان حضور در راهپیمایی اربعین هزینه کمتری را پرداخت کنند.

عبدی

* از وزارت آموزش و پرورش درخواست می شود عکس شهید محمدطاها اقدامی شهید 4 ساله که در آغاز سال تحصیلی جدید، توسط مزدوران آل سعود، آمریکایی و صهیونیستی در اهواز به شهادت رسید در کتب ابتدایی سال آینده چاپ و علت شهادت او نیز زیر عکس منعکس شود تا دانش آموزان با دشمنان این مرز و بوم و خباثت های آنها آشنا شوند.

علیزاده- رفسنجان

* وقتی غربی ها همکاری بانکی خود را در گرو پیوستن ایران به قانون FATF کرده اند معنی آن این است که این کار جزء تعهدات آقایان در برجام بوده است و از مردم پنهان کرده بودند. بنویسید ملت تا کی و کجا باید شاهد ابعاد جدیدی از خسارات خطرناک برجام باشند؟

8591—0913

* مایه شرمساری است که در داخل کشور در بازگشایی سفارت انگلیس برای سفیر این کشور فرش قرمز پهن شد و حال همین شخص در خاک ایران گنده تر از دهان خود حرف می زند و وزارت خارجه ما به جای برخورد به خواندن بیانیه اکتفا می کند.

0609—0915

* مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم. با یک میلیون تومان مستمری ماهیانه چگونه می توانیم در این وضعیت بد اقتصادی کشور زندگی بکنیم. چرا دولت کاری نمی کند؟ حداقل مبلغ یارانه ملت را افزایش بدهند.

حسینی

* شهر پرند با 120 هزارنفر جمعیت در کنار تهران فاقد بیمارستان است. مسئولان امر برای رفع این مشکل مساعدت داشته باشند.

2248—0933