آرشیو شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۹۲
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«حیدر چراغی» رئیس اداره تعزیرات مسجدسلیمان از کشف یک انبار احتکار کالاهای ضروری مردم به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، تور گردشگری عکاسی امروز (چهاردهم مهر ماه) با شرکت 30 هنرمند عکاس و دانشجو در دامغان برگزار می شود.

30 تابلوی نقاشی، قلم زنی و… از هنرمندان بنام ایرانی و اروپایی، به همراه2 مجموعه منبت کاری، در صحن کوثر موزه مرکزی آستان قدس رضوی در مشهد، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

«انوشیروان محسنی بندپی» سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در کرمانشاه گفت: با تفویض اختیارات جدید به استان ها و افزایش مبلغ پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی، آنها تا سقف 100 میلیارد ریال می توانند در اختیار صاحبان طرح ها قرار دهند.

«محسن جاوری» رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: 3هتل سنتی این شهرستان که با هزینه ای افزون بر 60 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی مرمت و بازسازی شده بود، به بهره برداری رسید.

«رضا ملک زاده» معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر علمی کنگره بین المللی «سلامت برای صلح» اعلام کرد: این کنگره با حضور 24 دانشمند داخلی و خارجی، با مؤلفه های مدارا در فرهنگ ایرانی و اسلامی، از 18 تا 20 مهر ماه در شیراز برگزار می شود.

«امین قصمی»مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: بندرعباس بحرانی ترین شهر کشور از نظر بارش امسال بود، چراکه تنها 51 میلیمتر بارندگی در این شهر رخ داد و این درحالی است که این رقم در سال های گذشته 221 میلیمتر بود.

«باب الله فتحی» فرماندار ملایر اعلام کرد که نهمین مراسم آیینی و ملی شیره پزی «مانیزان»، در میان استقبال خوب مسافران و گردشگران در این روستای شهرستان استان همدان برگزار شد.