آرشیو شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۱۸
حوادث
۱۹

شکنجه مرگبار دختر 4 ساله

پرونده قتل هولناک دختر چهارساله در قائمشهر با گزارش پزشکی قانونی و اظهارات ناپدری اش وارد مرحله تازه ای شد.به گزارش جام جم، روز چهارشنبه مرگ مشکوک دختربچه چهارساله ای به نام ترنم به پلیس گزارش شد. با حضور تیم پلیسی در محل، مشخص شد بر روی بدن این کودک آثار شکنجه وجود دارد. این در حالی است که براساس شواهد اولیه دختربچه با وسیله ای شبیه طناب خفه شده بود.با افشای این موضوع و گزارش ماجرا به بازپرس جنایی، مادر و ناپدری ترنم با دستور قضایی بازداشت شدند. به گفته فرمانده انتظامی قائمشهر تحقیقات از متهمان برای افشای راز قتل ادامه دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز گفت: یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی شهرستان قائمشهر که برای پیگیری و علت مرگ به منطقه اعزام شده بودند، کودک آزاری را تایید کردند.

دکتر علی عباسی افزود: اگر چه بررسی اولیه جسد این کودک نشان داد که کودک آزاری صورت گرفت، ولی به دستور مقام قضایی جسد برای تعیین علت اصلی مرگ و انجام آزمایشات لازم تخصصی به سردخانه پزشکی قانونی قائمشهر انتقال یافت.وی ادامه داد: کارشناسان پزشکی قانونی پس از انجام معاینات مختلف مرگ ناشی از کودک آزاری را تایید کردند.عباسی گفت: پرونده برای رسیدگی به دادگستری استان مازندران ارسال شده است.