آرشیو یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۱۹
ورزش
۴

وقتی قرار به تکذیب است و تهدید

استقلالی ها برای پرسپولیس آرزوی موفقیت نکنند

قبل از بازی با السد بود که مازیار ناظمی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان خبری را توییت کرد و نوشت: تماس استقلالی ها با بازیکنان پرسپولیس و آرزوی موفقیت کردن برای آنها در بازی با السد.انتشار این توییت با واکنش متفاوت هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی روبه رو شد. نه استقلالی های دو آتشه از این خبر خوشحال بودند و نه پرسپولیسی ها. از نگاه دو آتشه ها رقیب تحت هر شرایطی رقیب است و دادن این گونه پیام ها برای تیم رقیب که در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است بازی کردن با احساسات هواداران به شمار می رود.

پس از این اتفاق بود که روز جمعه سید مهدی رحمتی، کاپیتان آبی ها همه چیز را تکذیب کرد و گفت: من خودم با آقای مازیار ناظمی تماس گرفتم و از ایشان سوال کردم که کدام بازیکن استقلال با پرسپولیسی ها تماس گرفته که متاسفانه به جواب روشنی در این زمینه نرسیدم. به نظرم خبر صحت نداشته، مگر این که خود آقای ناظمی بیایند و در این باره به هواداران توضیح بدهند.

پس از سید مهدی رحمتی روز گذشته هم مصاحبه ای از بیژن طاهری یکی از پیشکسوتان استقلال در یکی از رسانه ها منتشر شد که در آن طاهری عنوان کرده بود امیدوار است پرسپولیس به عنوان قهرمانی در آسیا برسد. دقایقی پس از انتشار این مصاحبه و تماس طاهری با آن رسانه برای تکذیب. او گفته فکر نمی کردم بخواهید این را تیتر کنید. پدر من را در آورده اند از بس که تماس گرفته اند! شاید خیلی از بازیکنان استقلال که منافع ملی برایشان ارجحیت دارد در نگاهی ملی با بازیکنان پرسپولیس تماس گرفته اند و برای آنها آرزوی موفقیت کرده اند، یا حتی طاهری هم برای این که پس از مدت ها یک تیم ایرانی به قهرمانی برسد عنوان کرده که دوست دارد پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سرش ببرد، اما در این بین بحث هواداری هم یک طرف قضیه است. هوادارانی که یکی از کری هایشان قهرمانی در آسیاست اصلا دوست ندارد تیم رقیب به این عنوان برسد. به همین دلیل هم هست که آنها از هرگونه آرزوی موفقیت کردن بازیکنان و پیشکسوتان خودشان برای پرسپولیس ناراحت می شوند و اصلا دوست ندارند چنین اتفاقی بیفتد. با این شرایط بهتر است استقلالی ها برای پرسپولیسی ها آرزوی موفقیت نکنند.