آرشیو یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۱۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

# حفاظ دردسرساز

لطفی از تهران:

کشیدن حفاظ آهنی در لاین کندرو بلوار میرداماد جلوتر از میدان مادر به سمت غرب، این خیابان را بسیار باریک کرده و عبور خودروهای باری به سختی صورت می گیرد.

# خریدار نقره داغ

سخنگو از تهران:

بعد از خرید 30دستگاه پرینتر لیزری و پرداخت تمامی مبلغ، شرکت دیجی کالا به علت گران شدن کالاها از تحویل این اجناس خودداری کرده است و اصلا پاسخگوی بنده هم نیست.

# بازار رها

شهروندی از تهران:

برای کنترل تورم و قیمت صعودی ارز، چرا دولت از اقتصاددانان و نخبه های اقتصادی و دانشگاهی کمک نمی گیرد و کنترل بازار را به حال خود رها کرده است؟

# نساجی فراموش

قائمی از رشت:

حمایت نکردن دولت از شرکت های نساجی و تولید پارچه و البته واردات اجناس بی کیفیت از چین، کارخانه های نساجی را به ورشکستگی نزدیک کرده است.

# فصل دلالان

اکبری از خمین:

بعد از اعتصاب و مشکلات

حمل و نقل توسط رانندگان خودروهای باری، دلالان با خریداری محصولات کشاورزی به نصف قیمت و عرضه در بازار به چندبرابر قیمت خریداری شده بازار را آشفته تر از گذشته کرده اند.

# جولان کامیون

نمازی از تهران:

اتوبان همت شرق از تقاطع خیابان استخر تا پارک پلیس به علت تردد کامیونت ها و خودروهای سنگین با سرعت زیاد در شب ها، خطراتی را برای دیگر خودروهای عبوری ایجاد کرده است.

# نخبه حمایت

دانشور از تهران:

چرا دولت به فارغ التحصیلان برتر و نخبه دانشگاهی که ثبت اختراع نیز دارند و در مجامع بین المللی برای کشور افتخار کسب می کنند، اهمیتی نمی دهد و از این افراد را حمایت نمی کند؟

# کم فروشی

شهروندی از تهران:

بعد از گرانی های سرسام آور این بار نوبت به کم فروشی رسیده است، متاسفانه بیشتر واحدهای تولیدی مواد غذایی، بسته بندی های خود را کوچک کرده اند و با قیمت بالاتر به فروش می رسانند.

info@jamejamonline.ir
روابط عمومی : 22262142