آرشیو دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۲۰
صفحه اول
۱

نشریه دانشگاه صدا و سیما از وزارت علوم اعتبار علمی - پژوهشی دریافت کرد

رئیس دانشگاه صداوسیما از انتشار نخستین مجله علمی - پژوهشی در حوزه رادیو و تلویزیون با بالاترین درجه اعتبار علمی - پژوهشی در این دانشگاه خبر داد.

شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما در گفت وگو با فارس گفت: به تازگی اعتبار علمی - پژوهشی به مجله رسانه های دیداری و شنیداری دانشگاه صداوسیما اعطا شده است و این نخستین مجله علمی - پژوهشی در حوزه رادیو و تلویزیون در ایران است که توانسته بالاترین درجه اعتبار علمی و پژوهشی را از وزارت علوم تحقیقات و فناوری بگیرد.

وی با توضیحی درباره شماره های گذشته این مجله بیان کرد: شماره های قبلی این نشریه با عنوان رادیو و تلویزیون منتشر می شد، اما با توجه به تاکید وزارت علوم روی انتخاب اسامی فارسی برای نشریات علمی - پژوهشی به توصیه این وزارتخانه پیشنهاد دادیم تا عنوان رسانه های دیداری و شنیداری برای این نشریه انتخاب شود چراکه دامنه موضوعات آن به این حوزه مربوط بود و اساتید دانشگاه مقاله های حوزه خود را در این نشریه به چاپ می رساندند.

رئیس دانشگاه صداوسیما ادامه داد: با توجه به رسانه های جدیدی که در فضای مجازی داریم، امکان انتشار مقاله های علمی - پژوهشی در رسانه های جدید علاوه بر رادیو و تلویزیون نیز یک امتیاز است و دامنه موضوعاتی که در این نشریه به چاپ می رسد گسترده تر خواهد شد.