آرشیو دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۲۰
ورزش
۴

هفته درخشش بازیکنان جوان

در هفته ای که گذشت و در بازی های حساس چند جوان خوش درخشیدند. جوانانی که در سال 2016 در جام ملت ها و در سال 2017 در جام جهانی برای تیم ایران به میدان آمدند و البته خیلی در تیرس نگاه ها نبودند.

به گزارش ورزش سه، مهدی قائدی در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین بار نبود که در ترکیب ثابت استقلال قرار می گرفت. او حتی در دوره مربیگری علی منصوریان هم در ترکیب تیم به بازی گرفته می شد، اما مشکل اینجا بود که گل نمی زد. او در این بازی به سادگی هر چه تمام تر دروازه نفت را باز کرد تا نشان دهد در سایه ایجاد موقعیت چارچوب شناسی هم بلد است. مهدی قائدی با دستمزد 300 میلیون تومانی و رضایتنامه 300 میلیون تومانی از ایرانجوان بوشهر به استقلال آمد.

در بازی پدیده و فولاد هم مهدی مهدی خوانی ستاره تیمش بود. درست در دقایق حساس که فولاد بازی را 2 بر یک پیش افتاد و تا حذف میزبان فاصله ای نداشت یحیی گل محمدی، مهدی مهدی خانی را وارد میدان کرد و چه کار که نکرد این مهدی خانی. او یک پنالتی گرفت و یک گل زد تا پدیده 3 بر 2 بازی را به سود خود به پایان ببرد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند. یکی دیگر از بازیکنان سابق تیم ملی جوانان که در بازی های این هفته درخشید محمد خرم الحسینی، بازیکن تیم ماشین سازی بود. او که به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد در بازی با پارس جنوبی یک گل زیبا به ثمر رساند که این گل، گل برتری ماشین سازی در بازی با پارس جنوبی جم بود.