آرشیو دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۲۰
ورزش
۴
گپ

گفت و گو با بازیکنی که ادعا کرده بود پرسپولیسی شده

سیدی: نگفتم با پرسپولیس قرارداد بسته ام

شنبه شب و لایو اینستاگرام یکی از بازیکنان لیگ برتری. خبر عجیب بود. تا به حال رسم نبوده بازیکنی ادعا کند به تیمی مطرح پیوسته است، آن هم در شرایطی که با تراکتورسازی تبریز قرارداد دارد! یوسف سیدی در لایو اینستاگرام مشغول پاسخ دادن به هوادارانش بود که یکدفعه صحبت از پرسپولیس شد. حرف هایی که حاشیه های زیادی را به همراه داشت. طوری که خبر رسیده پرسپولیسی ها از دست سیدی شکایت کرده اند. با این بازیکن تماس گرفتیم تا خودش درباره حاشیه هایی که به وجود آمده حرف بزند.

لایو اینستاگرام و حاشیه ای که به وجود آمد. داستان چه بود،واقعا با پرسپولیس قرارداد بسته ای؟

من در اینستاگرام نگفتم که به پرسپولیس رفته ام. در لایو خیلی ها از من پرسیدند که دوست نداری به پرسپولیس بروی که من هم از پیشنهاد هایی که داشتم حرف زدم. مدیر برنامه ام در حال مذاکره با تیم هایی مثل پرسپولیس، پیکان، سپیدرود و… است. حتی قبل از آغاز فصل هم علی آقای کریمی زنگ زده بودند باشگاه که رضایت نامه من را بدهند، اما این کار انجام نشد.

اما در خبرها آمده بود که با پرسپولیس قرارداد بسته ای و از نیم فصل به آنجا می روی.

من این را نگفتم، اما به تیمی می روم که بتوانم در آنجا بازی کنم. اگر به پرسپولیس بروم کار سختی پیش رو خواهم داشت. این تیم هواداران خوبی هم دارد. آنها کامنت های زیادی به من داده اند و من هم دوست دارم روزی در این تیم بازی کنم.

تراکتورسازی چه می شود؟

تراکتوری ها در حقم نامردی کردند. من بازیکنی بودم که دو سال در گسترش فولاد تبریز بازی کردم، اما تراکتوری ها در حقم نامردی کردند و الان هم فسخ قراردادم را نمی دهند. آنها سه تا آیتم برای من گذاشته اند. یکی این که پولم را بگیرم و بنشینم کناری و حرف نزنم. دوم این که به ماشین سازی بروم و سوم هم با تیم هایی که خواهان من هستند مذاکره کنم.

حالا قرار است چه کار کنی؟

به کمیته وضعیت شکایت کرده ام. تا نیم فصل پاسخم را می دهند، اما کار آنها خیلی زشت بود که یکدفعه گفتند به تمرین نیا. کاش مشکلی را مطرح می کردند یا بهانه می آوردند، اما این که یکدفعه بگویند نیا شکل خوبی ندارد. مطمئن باشید بر می گردم و خیلی چیزها را ثابت می کنم.