آرشیو دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۲۰
زندگی
۱۳

حق با شماست

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : 22262142

# وعده شیرین

یگانه از قم:

بعد از چند سال وعده شیرین کردن آب شرب استان قم هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است و مردم باید از آب نسبتا شور استفاده کنند.

# تعاونی رونق

سعادتی از لاهیجان:

چرا دولت اقدامی بابت تاسیس تعاونی های کشاورزی که محصولات کشاورزان را با قیمت مناسب می خرند و بدون واسطه به مردم عرضه می کنند، صورت نمی دهد؟

# کودک کار

مولوی از تهران:

تعداد کودکان کار که از تحصیل نیز محروم هستند رو به افزایش است و این افراد به اجبار در چهارراه ها یا مترو اقدام به دست فروشی و کارهای متفرقه می کنند.

# لایروبی جوی

تاجیک از ورامین:

کانال ها و جوی های آب شهر ورامین با توجه به انباشت زباله نیاز به لایروبی دارد، در ضمن چرا شهرداری برای سرپوشیده کردن جوی های باز اقدام نمی کند؟

# بسته حمایت

عباس نژاد از تهران:

سامانه ای که برای استعلام بسته حمایتی دولت اعلام شد فاقد جواب دهی و سرویس دهی به متقاضیان است.

# قاچاق سوخت

جعفری از سبزوار:

با توجه به افزایش قاچاق سوخت از دولت محترم درخواست می شود با ایمن کردن مرزها و وضع قوانین جدید در توزیع بنزین، تمام تلاش خود را بابت مسدود کردن راه های قاچاق انجام دهد.

# بهمن حادثه

کامیابی از رودهن:

با نزدیک شدن به فصل سرما از راهداری جاده هراز درخواست می شود با ایمن کردن این محور از سقوط بهمن که منجر به حادثه های جانی می شود جلوگیری به عمل آورد.

# سگ بی صاحب

ناصری از لواسان:

در جاده تلو به لواسان جولان سگ های بی صاحب باعث تصادف و آسیب به خودروها می شود و برای جمع آوری و زنده گیری این حیوانات اقدامی صورت نگرفته است.