آرشیو چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۹۶
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«امین باقری»، فرماندار ریگان با اشاره به وجود مدارس غیراستاندارد در این شهرستان استان کرمان، گفت: وجود 50 واحد آموزشی غیراستاندارد در ریگان جان بیش از 6 هزار دانش آموز را تهدید می کند.

«جلیل جباری» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: امسال 120 بنا و اثر تاریخی در این استان مرمت و ساماندهی می شود.

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودک و هفته نیروی انتظامی قطار نظم و دوستی در راه آهن اراک به راه افتاد و کودکان با سوار شدن در این قطار مسیر ایستگاه سمنگان را طی کردند و با خطرهای حوادث ریلی و خود مراقبتی آشنا شدند و آموزش های لازم را فرا گرفتند.

سرهنگ «علیرضا عباسی»، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: بستن کمربند ایمنی سرنشین از هفته آینده در رانندگی درون شهری الزامی می شود.

«جمال انصاری» مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طرح کاداستر (قانون جامع حدنگاری) در 270 هزار هکتار از اراضی استان با 124 میلیارد ریال در حال اجراست.

«یدالله رحمانی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون به یکهزار و 377 طرح اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در استان 235 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.

«مهرداد غضنفری»، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: 25 واحد صنعتی از 39 واحد در تملک بانک ها در این استان به مدار تولید بازگشت.

«جمشید زند»رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: در 6 ماه نخست امسال 16 هزار و 890 مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده است.