آرشیو شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۲۴
حوادث
۱۱

سرلشکر باقری: اقدامات خوبی در مرزبانی ها صورت گرفته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از انجام اقدامات لازم در بخش مرزبانی در خصوص تجهیز نظامی و اطلاعاتی خبر داد و گفت: اقدامات زیادی باید در زمینه تجهیزات ضدجاسوسی انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرلشکر محمد باقری، در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: نیروی انتظامی در زمینه رویکرد تجهیزات انتظامی ضمن جذب رویکرد مناسب از نظر کمی و کیفی پیشرفت خوبی در کشور دارد.

وی از انجام اقدامات لازم در بخش مرزبانی در خصوص تجهیز نظامی و اطلاعاتی خبر داد و گفت: راه طولانی در پیش داریم.

وی سرعت رصد در فضای مجازی را بالا ارزیابی کرد و یادآور شد: کارهای خوبی در تجهیزات ضدجاسوسی و اطلاعاتی در عرصه مرزبانی در حال انجام است و نیروها هم در این زمینه در حال تلاش و فعالیت هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرمایه گذاری در مورد کشف اطلاعات جاسوسی و اطلاعاتی اشاره و بیان کرد: نسبت به گذشته، با وجود پیشرفت های گسترده در خصوص جنگ نرم، کشور با تهاجمات نظامی سختی روبه رو است.

باقری در توضیح فعالیت های تهاجم فرهنگی، اضافه کرد: تهاجمات فرهنگی اعتقادات را هدف قرار داده، افراد انقلابی نیز با فعالیت فرهنگی در حال پاسخ متقابل هستند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین نیروی انتظامی در خصوص ارشاد، فرهنگ سازی و حل مشکلات جنگ نرم، گفت: نیروی انتظامی در این زمینه با توجه به پیشرفت های علمی و نظرسنجی ها، کارهای خوبی انجام داده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروی انتظامی در عرصه های مختلف فرهنگی مبارزه سنگینی پیش رو دارد که این اقدامات بیش از گذشته مثمر ثمر خواهد بود.