آرشیو شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۲۴
ورزشی
۹

در دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری مطرح شد: درخواست افزایش سهمیه المپیک 2020/اختصاص چند کرسی ارزشمند آسیایی وجهانی به ایران

رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با تاماش آیان خواستار رایزنی برای تجدید نظر در مورد کاهش سهمیه المپیک 2020 شد و همچنین از رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری درخواست کرد ایران را برای کسب کرسی ارزشمند در آسیا و جهان حمایت کند.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران در ادامه دیدارهای مهم خود با مسئولان ورزش دنیا روز پنج شنبه هفته گذشته با رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری دیدار و گفت وگو کرد.

صالحی امیری در ابتدای دیدار به سابقه حضور آیان در وزنه برداری و ارتباط خوبش با فدراسیون ایران اشاره کرد و گفت: از طریق دوستان مختلف و علی مرادی در جریان ارتباط خوب شما با وزنه برداری ایران و حمایت هایتان از قهرمانان ایرانی قرار گرفته ام. ضمن تقدیر و تشکر امیدوارم که همانند قبل در کنار وزنه برداری ایران باشید و حمایت های خود را بیشتر کنید.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.