آرشیو شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۲۴
صفحه اول
۱

وداع با مجری قدیمی و محبوب «ورزش و مردم»

مراسم تشییع و ترحیم بهرام شفیع برگزار شد

پیکر مرحوم بهرام شفیع از مجریان و گزارشگران با سابقه ورزش کشور، پنجشنبه از مسجد بلال صداوسیما به سمت امام زاده حمیده خاتون و جعفر (ع) تشییع شد و در باغ فیض آرام گرفت.به گزارش جام جم، دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، سید حسن خمینی تولیت آستان مطهر امام خمینی (ره)، جمع زیادی از متولیان امور ورزش کشور و ورزشکاران، مجریان تلویزیونی و مردم در مراسم تشییع این مرحوم حضور داشتند.

دکتر علی عسکری در حاشیه این مراسم، بهرام شفیع را شخصیتی بارز در زمینه ورزش توصیف کرد. رئیس رسانه ملی گفت: او شخصیتی بارز در زمینه ورزش و عصاره بسیاری از مجریان ما در رسانه ملی بود؛ انسانی مومن و انقلابی که مردم او را دوست داشتند. امیدوارم همه مجریان ما که با ورزش سر و کار دارند، از ایشان الگوبرداری کنند؛ چرا که او انسانی با سلامت نفس، روح، مومن و متخصص در امور بود.

سیدحسن خمینی، نوه امام(ره) نیز درباره مرحوم شفیع، بیان کرد: بهرام شفیع را از سال های دهه 60 می شناسیم. از آن دوره که «ورزش و مردم» اجرا می شد و ایشان صداقت و گرمی بسیار خوبی با مردم داشت. همچنین با مردم ارتباط صمیمانه ای برقرار می کرد. «ورزش ومردم» یک برنامه موفق بود که تزلزل در آن ایجاد نشد. شفیع زندگی خوب و سالمی داشت و مسیر پرمعنایی را طی کرد. امیدوارم که جوانان بتوانند جای خالی ایشان را در سازمان صدا و سیما پر کنند.

عادل فردوسی پور هم گفت: مردمداری ایشان او را متمایز می کرد. شفیع خوش قلب بود. بد کسی را نمی خواست و به همه کسانی که بتازگی وارد سازمان صدا و سیما می شدند، کمک می کرد.

مراسم ترحیم زنده یاد بهرام شفیع نیز جمعه از ساعت 15 تا 16 و 30 دقیقه در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، حجت الاسلام مجید انصاری، استانداران مرکزی و گلستان، سیدحسین هاشمی قائم وزیر کشور، مدیران صداوسیما و مجریان و همکاران بهرام شفیع، ورزشکاران، پیشکسوتان ورزش و رؤسای فدراسیون های ورزشی، قائم مقام معاون سیما، مدیر شبکه یک و دو، رئیس اسبق رسانه ملی و برخی از نمایندگان مجلس از حاضران در مراسم ختم مرحوم شفیع بودند.

بهرام شفیع، مجری باسابقه تلویزیون و رئیس فدراسیون هاکی سه شنبه گذشته در 62 سالگی و در بیمارستان بهمن تهران براثر سکته قلبی درگذشت.