آرشیو سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۰۱
فرهنگی
۸

روی خط خبر

پورناظری آهنگساز «بی تار» شد

تهمورس پورناظری نوازنده و آهنگساز ساخت موسیقی فیلم «بی تار» به کارگردانی «جمیل رستمی» را برعهده گرفت. این اولین تجربه تهمورس پورناظری در ساخت موسیقی فیلم است.فیلم «بی تار» درباره یک گروه موسیقی است که به کردستان عراق سفر می کند.

جمشید هاشم پور در دل «سرکوب»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی که از چندی پیش در تهران آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و جمشید هاشم پور که سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره دریافت کرد، جدیدترین بازیگری است که به تازگی جلوی دوربین رفته است.

برگزاری همایش «مفاخر ماندگار»

محمود اسعدی دبیر نخستین دوره همایش «مفاخر ماندگار» گفت: این جشنواره با هدف تجلیل از مفاخر و استادان برجسته در حوزه های فلسفه، روانشناسی و هنر 27 مهر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این آیین از غلامحسین ابراهیمی دینانی چهره ماندگار فلسفه، شکوه نوابی نژاد چهره ماندگار رشته روان شناسی و استاد نصرالله افجه ای چهره ماندگار خوشنویسی تجلیل خواهد شد.

تهیه کننده نمایش موزیکال «بینوایان» تذکر گرفت

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نتیجه برگزاری جلسه شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت و بررسی تخلف تبلیغاتی صورت گرفته در نمایش موزیکال «بینوایان» گفت: جلسه شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت با حضور اکثریت اعضا و بنده برگزار و موضوع تخلف تبلیغاتی نمایش مورد نظر مطرح و مقرر شد به تهیه کننده اثر در این زمینه تذکر مکتوب داده شود.