آرشیو چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۰۲
ورزشی
۲۳
المپیک جوانان

گلاره ناظمی، داور فینال فوتسال شد

در سومین دوره بازی های المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس، سوارکار ایرانی یکی از سه سوارکار برتر المپیک شد ضمن اینکه داور بانوی ایرانی هم به عنوان داور فینال فوتسال این رقابت ها انتخاب شد.

فوتسال: گلاره ناظمی بانوی داوری ایران به عنوان داور اول دیدار فینال بانوان میان تیم های بانوان ژاپن و پرتغال معرفی شد.

سوارکاری: ارشیا نجفی نیا ورزشکار زنجانی که با شرکت در مسابقات مختلف توانسته بود سهمیه المپیک جوانان را در ماده پرش با اسب کسب کند، در مسابقات تیمی المپیک شرکت کرد. کارشناسان فدراسیون جهانی سوارکاری نجفی نیا را به عنوان 3 سوارکار برتر و تاثیرگذار المپیک جوانان انتخاب کردند. نجفی نیا گفت: «اسب های مسابقات المپیک جوانان مورد تایید مسئولان فدراسیون جهانی FEI قرار گرفته و اگر اسب خوبی به من بیفتد، شانس سکو دارم.»

کانو اسلالوم: سبحان بیرانوند در مرحله یک چهارم قایقرانی کانو اسلالوم مقابل حریف اسپانیایی شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

بوکس: سیدسجاد موسوی نماینده وزن 81 کیلوگرم، در دومین دیدار خود به مصاف کولسنیکوف از روسیه رفت و نتیجه را واگذار کرد. اسفندیار محمدی سرمربی تیم درخصوص وضعیت سید سجاد موسوی در جدول گفت: «با توجه به شیوه جدول نویسی بازی ها منتظر اعلام نظر مسئولیان هستیم تا ببینیم سجاد در روز پایانی و برای کسب چه عنوانی مسابقه خواهد داشت.»

تیروکمان ریکرو انفرادی: رضا شبانی در مرحله یک شانزدهم، با نتیجه 6 بر2 حریفش از استونی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. ادامه مسابقات وی امروز برگزار می شود. همچنین سوگند رحمانی در مرحله یک شانزدهم ریکرو انفرادی دختران با نتیجه 6 بر2 مقابل اوکراین باخت و به کار خود پایان داد.

دوومیدانی: مهدی رضایی در ماده 100متر با رکورد 10.57 رکورد شخصی خود را 4 صدم ثانیه ارتقا داد و درمجموع با زمان 21.56 در جایگاه هفتم قرار گرفت.