آرشیو چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۰۲
ورزشی
۲۳

اخبار

پیکر قلیچ خانی امروز تشییع می شود

مراسم تشییع پیکر علیرضا قلیچ خانی، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در سال 1961 ژاپن و مربی اسبق تیم ملی کشتی از ساعت 10:30 امروز (چهارشنبه) از غسالخانه بهشت زهرا (س) به سمت قطعه نام آوران انجام می شود. همچنین مراسم ختم آن مرحوم از ساعت 11 تا 12:30 روز جمعه 27 مهرماه در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار می شود. قلیچ خانی اولین مدال آور تاریخ کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی است.

برانکو: «مسلمان» به اندازه کافی تلاش نمی کرد

برانکو ایوانکوویچ گفت تنها دلیل عدم استفاده وسیعش از محسن مسلمان در فصل گذشته این بود که وی به اندازه کافی تمرین و تلاش نمی کرد و دشمنی ای در کار نبوده است. وی افزود: ببینید لوکا مودریچ در این سن بالا مرد سال فوتبال جهان شده و این باید دستورالعمل هر بازیکنی از جمله مسلمان باشد.

راهیابی وفایی به دور دوم اسنوکر آزاد انگلیس

در ادامه رقابت های اسنوکر آزاد انگلیس که از 23 تا 29 مهر در کشور انگلیس برگزار می شود حسین وفایی نماینده اسنوکر ایران در بخش حرفه ای های جهان در مرحله نخست موفق شد با نتیجه 4 بر 3 برابر مایکل وایت از کشور ولز که در جایگاه سی و یکم رنکینگ جهانی قرار دارد را شکست دهد و راهی مرحله دوم شود.

رفعتی رئیس دپارتمان داوری شد

به تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، داوود رفعتی به عنوان رئیس جدید دپارتمان داوری انتخاب شد. وی جانشین حسن کامرانی فر می شود که مدتی پیش از این سمت کناره گرفته بود.

اسماعیلی به بازی استقلال- سایپا نمی رسد

به سبب خوب نشدن مصدومیت عضله شکم فرشید اسماعیلی، احتمال نرسیدن این هافبک تهاجمی استقلال به دیدار روز جمعه این تیم با سایپا در لیگ برتر فوتبال کشور اندک است. سایر مصدومان آبی های تهرانی که البته آسیب دیدگی و غیبت شان طولانی بوده، شجاعیان، کریمی و آقاخان هستند.

نظارت کفاشیان بر فینال «AFC کاپ»

علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و یکی از نواب رئیس AFC به دعوت این نهاد قاره ای در فینال مسابقات « AFC کاپ» که 5 آبان در شهر بصره عراق برگزار می شود، حضور یافته و بر این دیدار نظارت خواهد کرد. این مسابقه بین نیروی هوایی عراق و آلتین ترکمنستان انجام می شود.