آرشیو پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۳۹
ورزش
۱۱

گوناگون

صعود 3 پله ای تیم ملی

فدراسیون بین المللی فوتبال رده بندی تیم های ملی جهان را اعلام کرد که براین اساس تیم ملی ایران صعود سه پله ای را در مقایسه با ماه قبل تجربه کرد و به رتبه سی ام جهان رسید. همچنین ملی پوشان ایران در رده نخست تیم های آسیایی قرار دارند.

ارومیه میزبان جام شاهد

چهاردهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام شاهد 7 آذرماه در ارومیه برگزار خواهد شد.فدراسیون کشتی از کشورهای مطرح کشتی جهان برای حضور در این مسابقات دعوت کرده است.

ستاره بسکتبال استارت زد

حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران و آسیا که مدتی را با مصدومیت پشت سر گذاشته بود با به دست آوردن شرایط مطلوب بدنی تمریناتش را آغازکرد.

آقای پاس گل در گینس

نام فابرگاس درکتاب ترین های جهان معروف به گینس ثبت شد. وی هم اکنون برترین پاسورگل لیگ برترانگلیس است.ستاره با تجربه چلسی هم اکنون به رکورد 100 پاس گل داده در لیگ این کشوردست یافته است.

پدیده در خطر کسر امتیاز

پراهیچ مدافع سابق تیم پدیده بابت پرداخت نشدن طلب اش از فیفا خواست تا این تیم را مجازات کند. حکم کمیته انضباطی فیفا درقبال این پرونده می تواند شامل جریمه نقدی، کسرامتیاز و سقوط به دسته پایین ترباشد. پدیده سال گذشته هم از سوی فیفا به کسر6 امتیاز محکوم شده بود.

یزدانی و انتقام از شعبده باز

حسن یزدانی شاخص ترین چهره کشتی ایران دررقابت های جهانی بوداپست انگیزه زیادی برای گرفتن انتقام شکست با ضربه فنی از دیوید تیلورآمریکایی که اتحادیه جهانی به او لقب شعبده بازرا داده است،دارد .

امیدها به اردو می روند

اردوی تیم کشتی آزاد امید برای حضور دررقابتهای جهانی رومانی از روز 28 مهر درخانه کشتی برگزار می شود.

رقابتهای کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان 217 آبان در رومانی برگزار می شود.

تیم دراگون بوت در چین

تیم ملی دراگون بوت مردان و زنان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم چین شد.این مسابقات با حضور 12 تیم برتر جهان 27 مهرماه برگزار می شود.