آرشیو یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۳۱
رسانه: شبکه
۷
مکث

حاشیه های خواندنی منشور رسانه

قبل از شروع مراسم بخشی از یک موسیقی پخش شد که شباهت آن با موسیقی سرود ملی باعث شد برخی مدیران حاضر در سالن همایش های صدا و سیما به اشتباه برای احترام برخیزند، بعد از آن که متوجه اشتباه خودشان شدند، همه خندیدند و سر جایشان نشستند.

محمدجعفر خسروی اجرای مراسم را به عهده داشت که وی در ابتدای مراسم نام رئیس سازمان را علی عسکری و با فاصله تلفظ کرد که انگار نام رئیس سازمان علی است و فامیلی او عسکری! در حالی که نام رئیس سازمان صداوسیما عبدالعلی علی عسکری است.

علی صبوری، نفر برگزیده خنداننده شوی 2 در بخشی از این مراسم استند آپ کمدی اجرا کرد که دیالوگ طنازانه او باعث شد تا حال و هوای همه مدیران رسانه ملی تغییر کند و کلی با نمایش طنز او بخندند. او در بخشی از صحبت های طنازانه خودش به موضوع نرفتن مدیران بازنشسته اشاره و با لحن طنز تاکید کرد که برخی مدیران به دلیل علاقه ای که به صندلی هایشان دارند، حاضر نیستند از آن جدا شوند، بهتر است همراه با صندلی هایشان آنها را بلند کنید و به بیرون از محل کارشان هدایت کنیم. شاید این طور مدیران بازنشسته محل کارشان را ترک کنند. همچنین در بخشی دیگر درباره گرانی ها و بالا رفتن قیمت دلار گفت.