آرشیو سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۳۳
اقتصادی
۴

کوتاه اقتصادی

* به منظور قدرشناسی از سپرده گذاران قرض الحسنه پس انداز بانک انصار و پاسخ مسئولانه به حضور پرشور و صمیمانه آنان در نهمین مرحله قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز این بانک و آگاهی هم میهنان گرامی، بخش هایی از مراسم قرعه کشی مرحله نهم سپرده های یاد شده در تاریخ 29 مهر ماه سال جاری به صورت مستقیم از صفحه رسمی اینستاگرام بانک به آدرس ansarbank پخش می شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، در نهمین مرحله قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز که دارای رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته بوده است، صاحبان سپرده های قرض الحسنه پس انداز با مفتوح نگه داشتن سپرده، حفظ و ماندگاری موجودی خود طی 90 روز متوالی در سپرده و همچنین حفظ آن در روز قرعه کشی (تا ساعت 23 و 59 دقیقه و 59 ثانیه) می توانند در قرعه کشی شرکت کنند. شایان ذکر است که جوایز این مرحله شامل 110 جایزه هزار میلیون ریالی، 110 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 25/000/000 ریال، 110 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به ارزش 15/000/000ریال و هزاران جایزه نقدی هریک به ارزش 500/000ریالی می باشد.

* کانون صرافان ایران با صدور اطلاعیه ای به اعضای خود هشدار داد هیچگونه اقدامی جهت وثیقه سپاری برای آزادکردن دلالان ارزی انجام ندهند؛ درغیر اینصورت مجوزشان توسط بانک مرکزی ابطال خواهد شد. به گزارش مهر، در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به اینکه حضور دلالان ارز باعث بهم ریختن نظام ارزی و اقتصادی کشور شده است، از صرافان محترم تقاضامندیم در صورت دستگیری این عناصر از آزادکردن آنها به قید وثیقه جدا خودداری نمایند. لذا هر کدام از صرافان که مبادرت به انجام این امر نمایند، مجوز فعالیت شان توسط بانک مرکزی ابطال خواهد گردید. »

* رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه هم اکنون قیمت آهن در بورس کالا 4200 هزار تومان اما در بازار آزاد 4500 تا 4600 تومان است، گفت: با افزایش عرضه کالا در بورس به طور حتم قیمت آهن در بازار آزاد 5 تا 10 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. محمد آزاد در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت های کاذب بازار آهن تا حدودی از بین رفته است، اظهار داشت: سقف قیمت در بورس کالا لغو شده و همین امر عاملی شده تا قیمت ها در بورس به بازار آزاد نزدیک شود.