آرشیو سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷، شماره ۹۳۴۳
ورزش
۱۱

گوناگون

درخشش پاروزنان درآسیا

مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی ازبکستان آغاز شده که ملی پوشان ایران در این روز در مواد مختلف مسافت هزار متر به مصاف رقبای خود رفتند که حاصل آن کسب 6 مدال شامل دو نقره و چهاربرنز بود.

هادی، مدال برنزکسب کرد

پرویزهادی دردیدار رده بندی وزن 125 کیلو رقابت های کشتی قهرمانی جهان که در مجارستان برگزار شد به مصاف خیزریف از روسیه رفت و با پیروزی 11 بر2 به مدال برنز رسید.

استیلی: اختلافی با کی‎روش نداریم

استیلی مدیرتیم فوتبال امید با تاکید براینکه هیچ اختلافی با کی‎روش وجود ندارد گفت: به خاطر منافع ملی و تیم ملی که باید در جام ملت های آسیا حضور پیدا کند، سعی کردیم آرامش را برقرار کنیم. وامیدوارم آرامشی که نیاز است، حاکم شود.

حمزه : می خواهیم فینالیست شویم

مهاجم تیم السد به دشواری کار تیمش در مصاف با پرسپولیس اشاره کرد وگفت : درورزشگاه آزادی به دنبال پیروزی خواهیم بود. حمزه اظهار داشت: امروز بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. همه می دانند پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دراختیاردارد، اما نهایت سعی مان را می کنیم که راهی فینال شویم.

تیم فوتبال نفت منحل شد

تیم فوتبال نفت تهران با اعلام مدیرکل ورزش تهران به طور رسمی منحل شد.براین اساس، این تیم که در لیگ دسته سوم نیز حضور داشت به دلیل مشکلات متعدد مدیریتی و مالی از جدول رده بندی لیگ هم حذف شد.

دیدار قطر با ایران

تیم ملی فوتبال قطردردی ماه دیداری تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران برگزار خواهد کرد. همچنین این تیم تا جام ملتها 10 بازی تدارکاتی با تیم های مختلف برگزار خواهد کرد.

تیم ملی ووشو در راه چین

تیم هشت نفره ووشو ایران برای حضور در جام جهانی فردا راهی چین می شود. جام جهانی ووشو هر دو سال یکبار با حضور مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان و به میزبانی چین و تنها دربخش ساندا برگزار می شود.

اسکندری با 25 رای ماند

مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شد.که در پایان اسکندری با کسب 25رای از 39 رای ماخوذه برای چهارسال دیگر رئیس فدراسیون باقی ماند.