آرشیو سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷، شماره ۹۳۴۳
ورزش
۱۱

خبر

توصیه پروین به سرخپوشان

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به دیدار برگشت این تیم برابر السد گفت: کار سرخپوشان در بازی برگشت سخت تر است و باید مراقب باشند.علی پروین گفت: پرسپولیس دربازی رفت استرسی نداشت و به همین خاطر توانست نمایش خوبی ارائه دهد. با این حال شرایط بازی برگشت کاملا متفاوت است.وی افزود: بازیکنان نباید زیربار فشارروانی قرار بگیرند. تماشاگران هم باید تا آخرین لحظات از تیم حمایت کنند و کمک کنند که پرسپولیس نتیجه بگیرد. اگر تیم آرامش داشته باشد می تواند نتیجه بگیرد.

اجرای قانون در ورزش

وزیر ورزش با تاکید براجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهارکرد: اهداف استرتژیکی داریم که با بهره مندی از نیروهای جوان، باانگیزه و بااراده قانون را به طورکامل اجرا خواهیم کرد. سلطانی فرافزود: ما روند جوانگرایی درحوزه مدیریتی را ازحدود 22 ماه پیش آغاز کرده ایم. در حال حاضر 9 مدیر کل زیر 40 سال انجام وظیفه می کنند.وی گفت: برای حضور موفق درالمپیک و جام ملتهای اسیا برنامه های ویژه ای را دردستورکار قرارداده ایم .

تقوی: می خواهم مدال طلا بگیرم

ووشوکار تیم ملی گفت: می خواهم دررویدادهای مهم بین المللی به چند طلای متوالی دست یابم.معین تقوی در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات جام جهانی اظهار داشت: شرایط مناسبی دارم و تمرینات را زیر نظر استاد اوجاقی به خوبی دنبال می کنم. روزدوم آبان راهی چین می شویم .

خوش خبر از والیبال رفت

امیرخوش خبر با حضوردرفدراسیون والیبال از سمت خود استعفا کرد. بعد از اینکه تیم ملی والیبال ایران در رقابت های جهانی عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت قراربراین بود که اعضای کادر فنی به همراه مسئولان فدراسیون علت ناکامی نتایج تیم ملی والیبال را بررسی کنند. به هرحال خوش خبر که به مدت 10 سال سرپرستی تیم ملی والیبال را برعهده داشته از سمت خود استعفا کرد. دلایل استعفای اوهنوز نامشخص است وفعلا خودش دراین خصوص صحبتی نکرده است.