آرشیو سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷، شماره ۳۲۶۹
دیپلماسی
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

خواب شبانه و گرانی روزانه: کارخانه ها چند بار در سال اجازه دارند محصولات شان را گران کنند؟ به تازگی بیشتر کارخانه ها قیمت پنیرها را در چند مرحله افزایش داده اند. شب می خوابیم و صبح که بیدار می شویم، کالا گران شده! برای خرید به فروشگاه های عرضه مواد غذایی و لبنی مراجعه می کنیم، آنها هم از این موضوع ناراحت اند و می گویند متاسفانه افزایش قیمت لحظه ای و ساعتی شده و مشتریان این موضوع را از چشم ما می بینند؛ درحالی که ما اجناس را بر اساس قیمت هایی تعیین شده می فروشیم. چرا مسئولان برای مبارزه با گران فروشی هیچ کار درخور توجهی انجام نمی دهند؟ به عنوان نمونه انواع پنیرهای پاستوریزه برای چندمین بار گران شدند. قابل توجه مسئولان رسیدگی به گران فروشی؛ البته اگر گوش ها و چشم ها یاری کنند!

علی اکبر فرقانی

دوش نازنین مسئولان بی‎گزند، کوه غم بر دوش خانواده‎ها: در روزهای گذشته عده ای از دانش آموزان تبریزی در سفر راهیان نور با اتوبوس دچار حادثه شدند. قرار بود جابه جایی دانش آموزان فقط به وسیله ترن انجام شود. چرا مسئولان مدرسه اجازه استفاده از اتوبوس، آن هم با راننده غیرحرفه ای را داده اند؟

علی از تهران

گروه خواری! اهدای گروه به کارمندان و کارگران یک مجموعه براساس قانون هر چهار سال یک بار باید انجام شود. متاسفانه این موضوع در برخی موسسه ها نادیده گرفته شده و به طور دل بخواهی انجام می شود و فامیلی که حقوقش از بقیه بیشتر است، هر سال گروه می گیرد و سر بقیه پس از سال ها همچنان بی کلاه می ماند. مسئول رسیدگی به این بی مسئولیتی ها کیست.

رضا تقی زاده

میدان غایب! نامش میدان شهداست. همان جایی که پیش از این به نام ژاله شهرت داشت؛ اما ساکنان، کاسبان و رهگذران هیچ میدانی ندیده اند، شاید هم میدان نامرئی وجود دارد و ما چشم بصیرت نداریم که آن را مشاهده کنیم.

یک مخاطب از تهران