آرشیو سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷، شماره ۳۲۶۹
حوادث
۱۱

پنج قاره

فرود ناموفق هواپیما ،3 کشته برجای گذاشت

فرود ناموفق یک هواپیمای کوچک در آلمان به مرگ دو زن و یک پسربچه منجر شد. این حادثه روز یکشنبه رخ داد و در آن این هواپیمای تک موتوره به دلیل فرود ناموفق به افرادی برخورد کرد که در کنار باندی در کوه «واسرکوپ» ایستاده بودند. این حادثه در نزدیکی شهر «فولدا» در ایالت «هسن» آلمان رخ داد. در این حادثه هواپیما پس از فرودی ناموفق سعی داشت مجدد ارتفاع بگیرد که به حصار اطراف فرودگاه برخورد کرد و از مسیر منحرف شد. براساس بیانیه پلیس، در این حادثه سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شده اند که چهار نفر آنها از سرنشینان هواپیما از جمله خلبان 56ساله بودند. همچنین یکی از افراد حاضر در محل حادثه هم دچار شوک شدیدی شده است. در زمان حادثه هوا نسبتا خوب بود و علت تصادف هواپیما معلوم نیست. پلیس مشغول تحقیق است. بنابر گزارش ها، هواپیما تحت مالکیت خصوصی بوده است.

قتل جوان سیاه پوست به جرم پرسیدن آدرس

جوان سیاه پوست به جرم پرسیدن آدرس با شلیک یک مرد عصبانی کشته شد. به تازگی ویدئویی منتشر شده است که در آن «برنان واکر» که در زمان وقوع قتل 14 سال داشت، از مردی آدرس مدرسه اش را پرسید و گفت که از اتوبوس مدرسه جا مانده و به آن نرسیده است. چند لحظه بعد، «زیگلر» که مردی 54ساله و یک آتش نشان بازنشسته بود، در ویدئو ظاهر می شود و با عصبانیت جوان را دنبال و کمی بعد به سمت او شلیک می کند. زیگلر در دادگاه ادعا کرده است که این جوان قصد ورود به خانه او را داشت و به منظور حفاظت از امنیت خانه اش این جوان را دنبال کرده و به اشتباه و از روی عصبانیت آنی به روی او آتش گشوده است.

تیراندازی مرگ بار در جشن تولد بچه ها

در یک حادثه تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا دست کم چهار نفر کشته شدند. پلیس محلی ایالت تگزاس اعلام کرد: در این حادثه تیراندازی که در مراسم جشن تولد بچه ها اتفاق افتاد، چهار مرد کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند. بنابر اعلام پلیس تگزاس، بحث و مشاجره بین حاضران در مراسم بالا گرفت و در نهایت به تیراندازی منجر شد. پلیس تگزاس از دستگیری یک نفر در ارتباط با این تیراندازی خبر داد و اعلام کرد: همچنین یک نفر دیگر به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار دارد.