آرشیو سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۳۳
ورزش
۱۷

برانکو: به بازیکنانم اعتقاد دارم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس پیش از بازی گفت: «خوشحال و مفتخریم که برای دومین سال پیاپی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنیم. چیزی که انتظار داریم نمایش زیبایی های فوتبال و استادیومی پر از تماشاگر است. هواداران برای ما مهم هستند. ما در بازی حساس رفت به پیروزی رسیده ایم؛ اما به این معنی نیست که ما صعود کرده ایم.

السد تیم باکیفیتی است. السد مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به پیروزی رسید. پس ما هم کار سختی داریم. با تمام توان بازی خواهیم کرد. من به بازیکنانم اعتقاد دارم. از همه مهمتر همه بازیکنان ما در سلامت کامل به سر می برند و تنها امید عالیشاه مصدومیت جزئی دارد. برای حسین ماهینی که تحت جراحی قرار دارد، آرزوی سلامت دارم. کاملا آگاهم که اگر به فینال راه پیدا نکنیم واکنش ها طوری خواهد بود که انگار هیچ کاری نکرده ایم. درباره حرف های پریرا در مورد داوری بازی فردا باید بگویم داوری بازی رفت به ضرر ما بود. البته معتقدم اشتباهات داوران غیرعمدی است.

با اطمینان می گویم در هیچ یک از 10، 11 مسابقه ای که در رقابت ها انجام داده ایم داوران حتی یک خطا هم به تیم ما هدیه نکرده اند. اگر داوران در بازی رفت اشتباه کرده باشند مسلما به نفع تیم ما نبود. اگر قرار باشد کسی از داوری بازی رفت گله داشته باشد، آن من هستم نه سرمربی السد. من برای این مسابقه بازیکنانی توانا دارم. بازیکنانی که توانایی بازی کردن در چند پست را دارند. مثل محمد انصاری، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده و بازیکنان دیگر. خوشحالم که بازیکنانم در چند پست بازی می کنند و کاملا در خدمت تیم هستند. ما تمام تلاشمان را برای یک بازی خوب و یک نتیجه خوب تر به کار می گیریم و امیدواریم.