آرشیو پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۳۵
اخبار کشور
۳

پژمان فر: اگر وزارت ارشاد با هتاکی روزنامه ابتکار برخورد نکند کمیسیون فرهنگی به موضوع ورود می کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به توهین روزنامه ابتکار به امام حسین(ع)گفت: اگر وزارت ارشاد برخورد نکند کمیسیون فرهنگی به موضوع ورود می کند.

به گزارش دانا، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درخصوص توهین اخیر روزنامه ابتکار به امام حسین(ع) گفت: انتظار ما از وزیر ارشاد این است که با رفتارهایی از این دست در مطبوعات کشور برخورد کنند و قطعا سکوت و بی تفاوتی در مقابل این مسائل مورد تایید نیست.

وی ادامه داد: مردم ایران هم مانند سایر کشورهای دنیا هنجارها و ناهنجارهایی دارند و مسئولان و مردم موظفند نسبت به این موضوع دقت لازم را داشته باشند و با کسانی که هنجارشکنی می کنند برخورد کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه باید با کسانی که چنین هنجارشکنی هایی می کنند و به حریم اهل بیت تعرض می کنند به طور جدی برخورد شود اظهار داشت: قطعا در صورت عدم ورود وزارت ارشاد و هیئت نظارت بر مطبوعات به این مسئله، کمیسیون فرهنگی مجلس به مسئله ورود خواهد کرد و این موضوع را از وزارت فرهنگ و ارشاد پیگیری خواهد کرد.

پژمان فر با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین گفت: در این روزها که تمام فکر و ذکر مردم و شیعیان جهان حماسه اربعین حسینی است نباید اجازه داد برخی افراد معلوم الحال به جایگاه اهل بیت(ع) توهین کنند و باعث جریحه دار شدن اذهان عمومی شوند.