آرشیو پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۳۵
صفحه آخر
۱۲

درگیری خونین در کرانه باختری و غزه /صهیونیست ها دو فلسطینی را شهید و 18 نفر را زخمی کردند

وقوع درگیری بین نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و غزه این بار جان دو فلسطینی را گرفت و 18 نفر را هم زخمی کرد. حال برخی مجروحین وخیم گزارش شده است.

سرویس خارجی: منابع فلسطینی روز گذشته اعلام کردند «محمد محمود بشارات» جوان 23 ساله فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است. وی سه شنبه شب در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در منطقه طوباس در شمال کرانه باختری زخمی شده بود و در نهایت بر اثر شدت جراحات صبح روز گذشته به شهادت رسید. در این درگیری ها 11 نفر دیگر زخمی شدند. شاهدان عینی اظهار داشتند که نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینی ها به صورت مستقیم تیراندازی می کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین از شهادت یک جوان فلسطینی دیگر بر اثر جراحت های وارده در درگیری های عصر روز سه شنبه در شرق «دیر البلح» واقع در مرکز غزه خبر داده اند.

به گزارش خبرگزاری قدس، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای کوتاه در این باره خاطر نشان کرده که «منتصر باز» (17 ساله) پس از گذشت چند ساعت از مجروح شدنش در درگیری های شرق «دیر البلح» جان خود را از دست داد. این در حالی است که در جریان درگیری های مذکور 7 فلسطینی نیز زخمی شده اند. بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین حال برخی از مجروحان وخیم است.