آرشیو پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۳۵
ورزش
۴

برانکو: جگر قهرمان شدن در آسیا را داریم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس روز گذشته در اولین تمرین این تیم پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد که مهم ترین بخش های آن به این شرح است:

شاید هنوز خودمان ندانیم که چه کار بزرگی انجام دادیم چون فینال لیگ قهرمانان آسیا قله افتخارات هر تیمی است.

ما الدحیل و السد را از دور رقابت ها حذف کردیم. به جرات می توانم بگویم که هم الدحیل، هم السد و هم پرسپولیس بهتر از تیم های ژاپنی و کره ای هستند. ولی بارها گفتم هر تیمی که به نیمه نهایی می رسد، آمادگی و لیاقت قهرمانی دارد. ما دلمان می خواهد تا آخر بالا برویم.

من از هوادارانمان تشکر می کنم اما مهم تر از همه بازیکنان هستند. آنها بیشترین زحمت را برای این نتایج کشیدند و تنها ما به آنها کمک کردیم. آنها بیشتر نیاز به قدردانی دارند. هر عنوانی که کسب شود اول به کاپیتان و ماهینی می رسد و بالاتر از فینال لیگ قهرمانان آسیا افتخار دیگری نیست.

واقعا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا موفقیت عظیمی است و می خواهیم قهرمان شویم. من دوباره به بازیکنان بدون توجه به اتفاقاتی که در فینال می افتد تبریک می گویم. تمام تلاشمان را می کنیم که قهرمان شویم و نشان دادیم که قلب، جگر و وحدت لازم برای رسیدن به این هدف را داریم.

الان صحبت ها در مورد مطالبات را رها کنید و به شادی بپردازید. بدهی هست و خواهد بود اما موضوع الان ما این نیست.

بیرانوند در بازی مقابل السد بازیکن کلیدی ما بود و دو صحنه کلیدی را برای ما مهار کرد و قاطعانه نشان داد که بهترین دروازه بان ایران و آسیاست و ارزش اروپایی دارد.

بشار نشان داد چه میزان حرفه ای است و چقدر هواداران و باشگاه را دوست دارد. این را هم تماشاگران و هم بازیکنان دیدند و تشخیص دادند. باید به شکل ویژه از او تمجید کرد. بشار یک برد بزرگ برای باشگاه ماست.