آرشیو دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۳۸
ورزشی
۹

ادامه بازیکن سالاری در والیبال!

پس از درگیری ها بین احمد ضیایی و سعید معروف بر سر استعفای امیر خوش خبر از سرپرستی تیم ملی، عادل غلامی حمایتش از کاپیتان تیم ملی را اعلام کرد.

پس از آنکه سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال با ادبیاتی زشت و زننده به انتقاد از رئیس فدراسیون پرداخت، این بار عادل غلامی یکی از والیبالیست های شناخته شده کشورمان به حمایت از معروف پرداخته است. غلامی با حمایت از معروف در صفحه شخصی خودش نوشته: «تو همیشه رک گو بودی و هستی و حرف دل همه بازیکنان را زدی. کاپیتان دوست داشتنی ما پشتتیم.»

غلامی با هشتگ #معروف_تنها_نیست خواستار جلب حمایت دیگر بازیکنان از سعید معروف در دعوا با ضیایی شده است. این حمایت غلامی از معروف در وهله اول این نکته را برای ما مسجل می کند که حال والیبال خراب است و واقعا در گذشته خبرهایی بوده و همان اتفاقات سال های اخیر باعث شده که در حال حاضر چنین دو دستگی هایی به وجود آید.

متاسفانه بازیکن سالاری در والیبال بیداد می کند و رفتار اخیر تعدادی از ملی پوشان، نشانه های این بازیکن سالاری است. شاید در حال حاضر باید مسئولان بالادستی در وزارت ورزش به ویژه شخص محمدرضا داورزنی که بسیاری از ستاره های امروز پرورش یافته دوران مدیریت ایشان بر والیبال هستند، با ورود به این ماجرا و تعیین تکلیف موضوع مانع آسیب بیشتر افراد و بی حرمتی افرادی شوند که روزی سر یک میز با هم، هم هدف و همسو بوده اند.