آرشیو دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۳۸
ورزش
۴

پشت پرده استعفاهای کمیته تعیین وضعیت

بی توجهی مهدی تاج!

اعضای کمیته تعیین وضعیت به دلیل بی توجهی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از این کمیته استعفا دادند و فدراسیون را ترک کردند. گویا ماجرا از روزی آغاز شد که مهدی تاج قرارداد دو عضو مهم این فدراسیون را تمدید نکرد.

پس از اتمام قرارداد آنها و با توجه به این که نقش مهمی در کمیته داشتند، وثوق احمدی از تاج درخواست کرد تا قراردادشان را تمدید کند. با توجه به درخواست چند باره او و همینطور بی توجهی مهدی تاج، سرانجام اعضای کمیته تعیین وضعیت تصمیم گرفتند همگی استعفا داده و فدراسیون فوتبال را همراه با این دو نفر ترک کنند. مهدی تاج این روزها درگیرهای زیادی دارد و هنوز تکلیف خودش برای ماندن در راس فدراسیون مشخص نیست، به همین خاطر این بی توجهی را نسبت به اکثر کمیته ها دارد. روز گذشته هم مهدی تاج با درخواست استعفای وثوق احمدی رئیس این کمیته موافقت کرد تا به این ترتیب تلاش ها برای انتخاب فردی دیگر به جای او آغاز شود.

تعیین وضعیت یکی از مهم ترین کمیته های فدراسیون فوتبال است که ارتباط مستقیم با کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. در این کمیته پرونده های مالی بازیکنان و مربیان به صورت دقیق بررسی می شود تا دیگر پرونده ای در فیفا برای فوتبال ایران شکل نگیرد.