آرشیو دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۳۸
ورزش
۱۷

نعمتی: می رویم تا با دست پر برگردیم

سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل سایپا نتوانست از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان برود، زیرا در نیمه دوم بازی با السد در تهران مصدوم شده بود و در تمرینات روزهای اخیر نیز به صورت کامل شرکت نکرد. این بازیکن به جام جم گفت: « کمی احساس درد می کردم ولی حالا شرایطم بهتر است. از ناحیه پای چپ مصدوم شده بودم و به خاطر همین وضعیت، کمتر از دیگر بازیکنان تمرین کردم، اما به بازی با سایپا رسیدم و به دیدار مقابل کاشیما آنتلرز هم می رسم.»

نعمتی در مورد بازی با سایپا گفت: «دیدار بسیار سختی بود. سایپا را تیم قدرتمندی می دانم که می تواند در این فصل حتی برای قهرمانی بجنگد. آنها رقابت خوبی با ما داشتند و در این بازی فشار زیادی را تحمل کردیم. البته بخش زیادی از این فشار، بازی در ورزشگاه تختی بود. این استادیوم برای همه چیز آمادگی دارد غیر از فوتبال! چمن خوبی نداشت و کیفیت چمن بسیار بد بود. هنوز یک سری چاله در زمین وجود دارد که باید آن را نیز از بین برد.»

نعمتی اضافه کرد: «بعد از اتمام بازی، همه ما خدا را شکر می کردیم که در این دیدار مصدومیت های مان افزایش پیدا نکرد. ممکن بود هر اتفاقی رخ بدهد. متاسفانه در چنین زمین هایی، نه می شود فوتبال درست و حسابی بازی کرد و نه بازیکنان می توانند بخوبی از خودشان محافظت کنند. به هر حال همه چیز تمام شد و خود را برای بازی با کاشیما آماده و مهیا می کنیم.»

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: «امیدوارم بتوانیم با روحیه ای خوب به ژاپن برویم. بعد از بازی با سایپا، یک سری اتفاقات افتاد که چندان جالب نبود، اما باید همه چیز را فراموش کنیم و به فکر دیدار با کاشیما باشیم. آن بازی برایمان از هر اتفاقی مهم تر است. خدا را شکر بچه ها در بهترین شرایط خود هستند و به امارات سپس ژاپن می رویم تا با دست پر برگردیم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.»