آرشیو دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۳۸
حوادث
۱۹

پرنیا پس از 3 ماه پیدا شد

پرنیا پس از گذشت سه ماه با دستگیری زن و مرد کودک ربا به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش جام جم، پرنیای 2/5 ساله حدود سه ماه قبل وقتی همراه مادر و برادرانش برای خرید به شنبه بازار کرج رفته بودند، به طرز مرموزی ناپدید شد.

از آن زمان پلیس تحقیقات گسترده ای را برای پیدا کردن دختربچه آغاز کرد و چند مظنون در این رابطه دستگیر شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند.

در ادامه با تحقیقات از مظنونین مشخص شد که آنها نقشی در این ماجرا ندارند و با دستور قضایی آزاد شدند.

در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز در ردیابی های خود دریافتند زوجی در منطقه خرمدشت ده سال است که ازدواج کرده اما بچه دار نمی شدند. این زوج از چندی قبل صاحب دختری 5/2 ساله شده و این موضوع باعث شک کارآگاهان شد. ماموران با دستور قاضی حسن علایی اصل ثمرین این زوج را تحت نظر گرفته و یکشنبه اطمینان یافتند پرنیا نزد این زوج نگهداری می شود. ساعت 8 و 30 دقیقه شامگاه دیروز ماموران با ورود به خانه آنها این زوج را دستگیر و پرنیا را در خانه پیدا کرده و تحویل خانواده اش دادند. متهمان در تحقیقات اولیه مدعی شدند 27 مرداد در شنبه بازار خرمدشت متوجه گریه دختربچه ای شده و به خاطر این که خودشان بچه دار نمی شدند، کودک را به خانه برده و در این مدت از او نگهداری می کردند.

زوج کودک ربا با دستور قضایی بازپرس شعبه 13 دادسرای جنایی کرج تحویل اداره آگاهی شده تا امروز (دوشنبه) تحقیقات تکمیلی از آنها انجام شود.