آرشیو دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۳۸
زندگی
۱۳

حق با شماست

# ترافیک مسافرکش

کیهانی از تهران:

تجمع مسافرکش ها با پلاک شهرستان در بلوار میرداماد در بیشتر ساعات به یک معضل تبدیل شده است و همیشه شاهد ترافیک و تردد این خودروها هستیم.

# دستفروش بزرگراه

تولایی از تهران:

بعضی از دستفروشان در ترافیک اتوبان همت با مانع شدن تردد خودروها اقدام به فروش اجناس خود می کنند و شهرداری هیچ اقدامی بابت جمع آوری این افراد صورت نداده است.

# واردات بی رویه

رزاقی از قم:

واردات بی رویه سنگ های بی کیفیت از کشورهای خارجی لطمه به تولید داخلی زده است وکارخانه های سنگ بری را با بحران مواجه کرده است.

# تالاب انزلی

شرف الدین از انزلی:

با شروع مهاجرت پرندگان به تالاب بین المللی بندرانزلی و وضعیت نامناسب این تالاب از مسوولان محیط زیست این شهر خواهشمندیم نسبت به پاکسازی این تالاب اقدام اساسی انجام دهد. علاوه بر این باید برای صید افراطی پرندگان مهاجر نیز تدبیری اندیشید.

# زباله ساز

کسایی از تهران:

مسوولان فروشگاه جانبو واقع در خیابان استاد بنا شمالی در ساعات پایانی شب زباله های خود را در پیاده رو رها و چهره این محله را مخدوش

می کند و باعث به زحمت افتادن پاکبانان محترم می شوند.

# سیگنال ضعیف

مجیدی از لاهیجان:

فرستنده های شبکه های سیما در شهر لاهیجان سیگنال بسیار ضعیفی دارد و با کوچک ترین بارش این سیگنال ها قطع می شود.

# متکدیان ترافیک

مولایی از تهران:

متکدیان و دستفروشان در چهارراه آیت با مزاحمت های فراوان برای مردم سعی در کسب درآمد دارند و روز به روز بر تعدادشان در این چهارراه افزوده می شود.

# هوای پاک

خاکسار از تهران:

شعار هوای پاک و استفاده از حمل و نقل عمومی توسط مسوولان داده می شود این درحالی است که اخیرا اتوبوس های رسالت به تجریش جمع شده است و مسافران برای رفت وآمداز خودروی شخصی یا تاکسی استفاده کنند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : 22262142