آرشیو پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۱۴
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ تجدیدنظر در قانون بخشودگی مالیاتی / آقای کریمیان - اصفهان: قانون بخشودگی و پرداخت مالیات برای مصرف کننده و تجار به این صورت است که تا سقف یک میلیارد در گروه سه، دو میلیارد در گروه دو و سه میلیارد در گروه یک قرار گرفته اند. حالا با توجه به افزایش چند برابری قیمت ها وقت آن رسیده که در این قانون تجدیدنظر شود و این سقف را افزایش دهند چون در غیر این صورت، راه های فرار از مالیات بیشتر می شود و شرکت ها به دنبال راهکاری زیرزمینی می روند که مالیات ندهند.

■ افزایش جمعیت موش ها در پایتخت / آقای نجفی: متاسفانه مدتی است که جمعیت موش ها در سطح شهر تهران افزایش پیدا کرده است و در طول روز این جوندگان ناقل انواع بیماری، خیلی راحت در کنار سطل های زباله و جوی آب رفت و آمد می کنند. قبلا شهرداری با طعمه گذاری اقدامات خوبی را برای مقابله با این معضل انجام می داد. از مسئولان شهرداری تهران درخواست می کنم برخورد جدی با این حیوانات با توجه به افزایش جمعیت و خطر بروز بیماری های مرتبط با آنها تشدید شود.

■ نحوه برخورد با خریداران عمده سکه درست نیست / آقای غلامی: افکار عمومی موافق اعدام افرادی نیست که به صورت عمده سکه خریده اند، چون این افراد بعضا از زیرمجموعه های دولت سکه خریده اند و قاچاق سکه نکرده اند. دولت خیلی راحت می توانست جلوی این کار را بگیرد و به این افراد با این حجم سکه نفروشد. دولت نباید کم کاری خود را به گردن خریداران سکه بیندازد.