آرشیو چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷، شماره ۳۲۷۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

می دانم که شاید این مطلب را چاپ نکنید، اما من وظیفه شرعی ام است که به هر طریقی که می توانم حرف حق را بزنم. آقای وزیر برخی از پزشکانی که از دانشگاه های کوچک یا پولی فارغ التحصیل می شوند، فقط بلدند علامت درمانی کنند، بدون آنکه تشخیص صحیح بدهند. چرا وزارتخانه شما یک تحقیق نامحسوس نمی کند. اعتماد مردم به ویژه به پزشکان جوان کم شده است و این بی اعتمادی به پای همه پزشکان کوشا و باسواد نوشته می شود.

یک مخاطب

پل عابرپیاده غیرمکانیزه، طولانی و مرتفع چهارراه مینی سیتی تهران که به تازگی از آن بهره برداری شده است، برای عابران میان سال، سالمندان و معلولان بسیار دشوار و آسیب زاست. سال های گذشته در این نقطه پل مکانیزه نصب شده بود.

یک مخاطب

ابتدای خیابان رودبار پایین میدان فلسطین، چند تاکسی و کرایه خطی برای خودشان ایستگاه کرایه درست کرده اند و هر روز اینجا بساط دعوا برقرار است. اینجا ظرفیت این کار را ندارد (چون فضا کم است) خواهش داریم تاکسی رانی و پلیس راهور و هر ارگانی که مسئولیتی دارد، برای همیشه اینجا را از تجمع تاکسی ها خالی کند. فکر نمی کنم که کار سختی باشد.

یک مخاطب

نابسامانی قیمت ها: مسئولان گرامی! قیمت مغز گردو کیلویی 140، پسته معمولی 180، رب گوجه فرنگی یک کیلویی 18 و موز 10 هزار تومان است. قیمت حبوبات و گوشت، مرغ و برنج هم جای خود دارد. نابسامانی قیمت ها خانواده ها را فلج کرده، بی تفاوتی مسئولان موجب نارضایتی مردم به ویژه کارگران شده است. آیا وقت رسیدگی به کاهش قیمت ها و افزایش حقوق کارگران فرانرسیده؟

فرخی پور از تهران

قبض های کاغذی رسید: از توجه و پیگیری شرکت مخابرات مبنی بر ارسال قبض های کاغذی تلفن ثابت برای مشترکان به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، کوچه رازی شرقی سپاسگزارم.

از ساکنان