آرشیو شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۱۵
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

سردار «غلامرضا جلالی»، رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت مسائل زیست محیطی در حوزه دام و طیور، گفت: تهیه طرح پدافند زیستی برای مقابله با بیماری های مشترک انسان و دام از اولویت های پدافندی استان قم محسوب می شود.

«فرهاد حبیبی»، مدیر کمیته امداد امام (ره) شاهین دژ اظهار داشت: یکی از کشاورزان روستای «قطور» از توابع این شهرستان استان اصفهان به نام «ابراهیم جعفری» با پرداخت 9 تن گندم توانست رتبه نخست پرداخت زکات در کشور را کسب کند.

«رضا بختیاری»، دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مردم این استان که چند سالی است توفیق خدمتگزاری به زوار پاکستانی اربعین حسینی(ع) را دارند، امسال در میزبانی از این زوار سنگ تمام گذاشتند به طوری که 67 هزار و 911 زائر این کشور را پس از پذیرایی راهی کربلای معلی کردند.

پنجمین همایش بین المللی «قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت» با حضور علمای شیعه و سنی و مسئولان محلی، در چابهار برگزار شد.

«حسین کاغذلو»، فرماندار ورامین گفت: عملیات احداث زیرگذر عابر پیاده پل امام رضا(ع) این شهرستان به منظور تردد شهروندان از زیر خط راه آهن سراسری تهران- مشهد و قطار شهری تهران- ورامین- گرمسار شروع شد.

«یعقوب مهندس»، مدیرکل دامپزشکی فارس بیان کرد: آزمایش های انجام شده مشخص کرد که علت تلف شدن عقاب ها و سارگپه های تلف شده در شهرستان سروستان فارس، بیماری آنفلوانزای مرغی نبوده است.

«قاسم محمدزاده»، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در 2 ماه اخیر 10 هزار تن خرما از استان به خارج صادر شده است.