آرشیو شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۴۱
ورزشی
۹

وداع تلخ استقلال با جام حذفی

تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی از جام حذفی کناره گیری کرد که در بیشتر دقایق بازی با یک بازیکن بیشتر برابر سایپا بازی می کرد. دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور پنجشنبه بین تیم های سایپا و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی با تساوی 2 به 2 (5 بر 3 در مجموع) به پایان رسید. در ضربات پنالتی اما سایپا عملکرد بهتری داشت و با درخشش دروازه بانش به پیروزی رسید. استقلال دو بار توسط فرشید اسماعیلی (دقیقه 18) و الحاجی گرو (دقیقه 35) به گل رسید که هر دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. مهدی ترابی (دقیقه 25) و امین حاج محمد (دقیقه 42) نیز برای سایپا گل زدند.

بدین ترتیب استقلال با ارائه یک نمایش ضعیف و در دیداری که تعویض ها و ترکیب شفر با انتقادات زیادی همراه بود، از دور جام حذفی کنار رفت تا آسان ترین مسیر برای رسیدن به آسیا را از دست بدهد. استقلالی ها بعد از پایان مسابقه در مرکز زمین جمع شدند و هواداران نزدیک به 5 دقیقه با شعارهای گوناگون به عملکرد آنها انتقاد کردند تا نارضایتی خود را از این تیم نشان دهند.

دقایقی بعد بازیکنان و کادر فنی قصد رفتن به داخل رختکن را داشتند که در این لحظه هواداران با پرتاب بطری و اشیا، اعتراضات خود را افزایش دادند تا به این شکل از تیم شفر، انتقاد کنند.

نمایش ضعیف تیم استقلال در جام حذفی سبب شد که دیروز هیئت مدیره این باشگاه نیز تشکیل جلسه دهد تا راهی را برای خروج استقلال از بحران پیدا کند.