آرشیو یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۱۶
ورزشی
۲۳

اخبار

استعفای 3 رئیس بازنشسته

مجمع فوق العاده فدراسیون جودو در حالی دیروز با حضور داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد که به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، محمد درخشان از ریاست فدراسیون جودو استعفا داد و محمدرضا عمادی سرپرست نایب رئیس این فدراسیون به عنوان سرپرست جایگزین او شد. همچنین احمد نامنی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ورزش های سه گانه جایگزین محمدعلی صبورشد. علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال نیز دیروز از سمت خود کناره گیری کرد و رمضانعلی دولو به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

موافقت وزارت ورزش با استعفای خادم

پس از استعفای دسته جمعی رسول خادم و مسئولان فدراسیون کشتی، وزارت ورزش با استعفای رسول خادم از ریاست این فدراسیون موافقت کرده است. بر همین اساس محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش اعلام داشت که وزارت ورزش طی یکی دو روز آینده شرایط را برای برگزاری هرچه سریع تر مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی فراهم می کند.

بازیکن صنعت نفت موجب آزادی دو زندانی شد

بازی تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد از هفته یازدهم لیگ برتر، دیروز با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما خبر جالب از نفتی ها این که فردین عابدینی که پیشینه عضویت در باشگاه استقلال تهران راهم دارد و اینک عضو صنعت نفت است، در حرکتی ارزنده با تامین بخشی از مبلغ بدهی دو زندانی (که جرایم غیر عمد مرتکب شده بودند) وسیله آزادی آنها را فراهم آورد.

سرانجام انصاری فرد ناتینگهامی شد

کریم انصاری فرد که در ماه های اخیر شایعات الحاقش به ناتینگهام فارست شنیده می شد، سرانجام دیروز با انعقاد قراردادی تا امتداد سال 2020 به عضویت این باشگاه انگلیسی درآمد. انصاری فرد دیروز گفت: «خوشحالم که به این باشگاه بزرگ پیوسته ام و نهایت توانم را برای آنها به نمایش می گذارم.»

بلیت دیدار برگشت پرسپولیس- کاشیما 300 هزار تومان!

اسپانسر بلیت فروشی پیشنهاد داد بلیت دیدار برگشت فینال لیگ فوتبال قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما در ورزشگاه آزادی در روز شنبه بعد به قیمت 300 هزار تومان به فروش برسد. به گزارش فارس، طبق این پیشنهاد، قیمت بلیت روبه روی جایگاه 250 هزار تومان و طبقه بالا و پشت دروازه 150 هزار تومان خواهد بود.