آرشیو یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۱۶
سیاسی
۶

سردار جعفری سخنران مراسم 13 آبان در تهران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست خبری به اعلام اهم برنامه های یوم الله 13 آبان پرداخت و خبر داد که سخنران مراسم تهران سردار جعفری فرمانده سپاه است.

به گزارش ایلنا، نصرت الله لطفی افزود: استکبارستیزی آموزه ای از کلام الله مجید و تعالیم اسلامی دائمی و تعطیل ناگزیر است. آنچه امروز مبارزه ایران و امریکا نامیده می شود، نزاع بین دو کشور نیست بلکه بین اسلام و کفر است و تا نابودی کفر ادامه خواهد داشت.

وی در تشریح برنامه های 13 آبان گفت: این مراسم ساعت 30/9 امروز در سراسر کشور و در تهران در خیابان طالقانی با سخنرانی سردار سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران آغاز خواهد شد.

لطفی افزود: طبیعی است هرساله حضور مردم با شعار مرگ بر امریکا همراه بوده و تا نابودی استکبار ادامه دارد. به دلیل قرار گرفتن امسال در ایام حسینی (ع) شعار امسال هیهات من الذله و مرگ بر امریکا خواهد بود. وی اظهار داشت: در این مراسم بیانیه های دانشجویی و دانش آموزی را خواهیم داشت و مداحی نیز انجام خواهد شد. از شخصیت های لشکری و کشوری به سایر نقاط کشور اعزام می شوند که همزمان در بیش از هزار نقطه از کشور این مراسم برگزار شود. ساعت هشت صبح نیز در صدهزار واحد آموزشی زنگ استکبارستیزی نواخته خواهد شد. وی تاکید کرد: مردم ما در داخل کشور هر مطالبه ای که دارند، مسئولان خود را موظف به اجابت این مطالبات می دانند اما راهپیمایی امروز منحصرا با شعارهای ضد استکباری و پرهیز از هر نوع حاشیه سازی خواهد بود و خواسته ما تمرکز بر شعارهای ضد استکبار است که امریکا بار دیگر طعم تلخ شکست را بچشد.