آرشیو دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۴۳
صفحه اول
۱

راهپیمایی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر ایران برگزار شد

ایران اسلامی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سراسر فریاد مرگ بر آمریکا بود و مردم ایران همچون همیشه با برپایی راهپیمایی پرشور 13 آبان فریاد آزادیخواهی سردادند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در راهپیمایی یوم ا… 13 آبان شرکت کنندگان در استان های مختلف کشور با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند. در تهران هم این مراسم از ساعت 9 و 30 دقیقه در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

فرمانده کل سپاه طی سخنانی در جمع راهپیمایان در تهران گفت: به رئیس جمهور عجیب و غریب آمریکا می گویم هرگز ایران را تهدید نکن، زیرا هنوز ناله های پر از وحشت نظامیان آمریکایی در طبس شنیدنی است.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با بیان این که در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی پیروزی های فراوانی نصیب مردم ایران شده که با اندکی تامل می توان دست پرقدرت الهی را در آنها مشاهده کرد، اظهار کرد: همچنین اگر این لانه جاسوسی تسخیر نمی شد آمریکایی ها به واسطه ارتباط هایی که با برخی مسوولان و دست اندرکاران گرفته بودند، به انقلاب اسلامی مردم ضربه می زدند؛ این مسوولان نیز برخی از روی سادگی و برخی نیز به سبب انحراف در تفکرات و اعتقاداتشان تصور می کردند در صورت رابطه با آمریکا می توانند در قدرت بمانند.

فرمانده کل سپاه با عجیب و غریب خواندن رئیس جمهور آمریکا خطاب به وی گفت: هرگز ایران را تهدید نکن، چرا که هنوز ناله های پروحشت نظامیان آمریکایی در طبس شنیده می شود و هنوز ناله های پر از ترس ملوانان آمریکایی و انگلیسی در خلیج فارس شنیدنی است و خودتان بهتر می دانید که چه مقدار از کهنه سربازان آمریکایی در داخل آمریکا به سبب افسردگی ها و وحشت هایی که در میادین جنگی بر آنها غالب شده، دست به خودکشی می زنند.

آیت ا… آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه هم در حاشیه مراسم 13 آبان با بیان این که مردم ما در صحنه حاضر هستند و استقلال و عزت خود را حفظ خواهند کرد، گفت: آمریکایی ها گفته اند جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب را نخواهد دید؛ ولی این خواب هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.