آرشیو دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷، شماره ۵۲۴۳
ورزش
۴

کامیابی نیا: خستگی، تمرکزمان را گرفته بود

پرسپولیس در دیداری باخت که به نظر می رسید توانایی کسب حداقل یک مساوی را در آن دارد، اما کاشیما برای فینال رفت لیگ قهرمانان آسیا، برنامه های متنوعی داشت و با مشکلاتی که پرسپولیسی ها بر سر راه خود می بینند، به طور کلی بیگانه بود. این تیم توانست در نیمه دوم دو بار دروازه سرخپوشان تهرانی را باز کند و به قهرمانی آسیا نزدیک تر شود. اما کمال کامیابی نیا نظر جالبی در مورد این شکست دارد.

او به جام جم گفت: «حالا کمی آرام تر هستیم و می توانیم بهتر در مورد بازی صحبت کنیم. متاسفانه باخت بدی بود، اما نمی توانیم بگوییم هیچ امیدی وجود ندارد. ما می خواهیم در ورزشگاه آزادی طور دیگری بازی کنیم و برای کسب قهرمانی هر کاری که لازم است انجام دهیم.»

کمال اضافه کرد: «موضوعی که می تواند مهم ترین دلیل شکست ما در ژاپن تلقی شود، خستگی شدید بازیکنان بود. با این که دو روز زودتر به این کشور سفر کرده بودیم و کادر پزشکی و مربیان نیز تلاش زیادی داشتند تا مشکلی پیش نیاید، اما به هر حال خسته بودیم و این خستگی، تمرکزمان را گرفته بود. در نهایت اتفاقاتی رخ داد که دیدید. اگر تمرکز کافی داشتیم، امکان نداشت شکست بخوریم، چون حریف را آنالیز کرده بودیم و تمام نقاط ضعف و قوتش را می دانستیم.»

کامیابی نیا در نهایت گفت: «یک بازی بسیار سخت و حساس دیگر با این حریف در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت. آزادی با همه ورزشگاه های دنیا فرق می کند و آنجا می توانیم هر حریفی را از پیش رو برداریم. نمی توانم بگویم السد و الدحیل قوی تر بودند یا این تیم کاشیما، ولی می توانم به این موضوع اشاره کنم که پرسپولیس توانایی کسب برد و قهرمانی را دارد. در تهران، مطمئنا با کمک هواداران مان برای جبران شکست دور رفت می جنگیم و ان شاءا… بهترین اتفاق رخ بدهد.»